| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
|
琴日本身諗住去512果個的,,,
最後都係放棄左..
因為太多人啦,,又遲左去呀...
係電視到睇杰倫啦...
原來杰倫琴日係帶病出席嫁,,,
雖然係病左,,但佢都堅持出席囉,,
雖然佢只係擔任伴奏,,,但佢唔介意囉...
佢一向出席呢d活動都唔會高調,,,,
佢只係想默默咁出一份力囉,,,
就算只係去聽電話,,,冇得出鏡佢都唔會介意..
就算係做d好簡單好簡單既野佢都會做,,,
因佢只想出一份力...
其實佢私底下做過好多既善事,,,
但可能冇人知,,只係之後有人講出黎..
我好榮幸可以做到一個JAY迷...
因為有一個令我地引以為傲既偶像,,
可能杰倫對我地黎講唔單只係一個偶像囉..
佢對朋友好好,,對同事好好,,好孝順
就算係對我地fans都好好..
我好開心可以做到佢fans
有時真係好想同全世界講:我鐘意既係周杰倫呀!!!!!!
有個好好既領導人,,,
有一群好好既fans..
可能誇張d講句,如果有下世既話都依然想做佢fans
杰倫要快d好返呀,,,要保重身體呀!!!
|
|
刊登時間︰2008-06-03 12:08 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今日係大日子呀,,
吳迪嘉既生日呀!!!
生日快樂xd
琴晚12點果陣唔記得sd個信息比佢呀,,
不過唔緊要啦,,,
頭先我已經sd左啦,,,
又大左一歲,,唔係
應該係又老左一歲先岩..
哈哈
本身諗住聽日幫佢慶祝呀,,
但依家唔知點啦,,
因為呢樣野唔係我負責呀..
我負責統籌,,kaka
如果唔得既可能就放暑假果陣啦
不過都幾難諗地方幫佢慶祝..
可以玩既之前都去過啦..
都幾傷腦筋
但無論如何,,
祝佢生日快樂!!!最緊要係身體健康!!!! |
|
刊登時間︰2008-05-30 10:56 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | ... | 303 | »
|