vicky0826
暱稱: ×*LoVe JaY CHoU..×;
性別: 女
國家: 台灣
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
30052011
24122010
22122010
17092010
27082010
文章分類
全部 (605)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2008 年 6 月 10 日  星期二  
!*×100608 -|+* 

http://www.youtube.com/watch?v=IbeFTgP-Hwk

睇完呢個視頻好心酸囉......

杰倫喊左囉,,係新加坡既演唱會到....

除左係d戲到,,今次應該係第一次

見到杰倫喊呀..

唔知係因為那個還是因為什麼吧...

但好清楚知道杰倫呢咁多年黎一定好辛苦囉,,,

不論係事業定感情呀...

不過佢身邊一定會有群JAY迷支持佢囉...

杰倫,,,加油加油!!!!!!!!!!!!!!

 

♥1 : 傳給你的人是誰? kathy
♥2 : 他是你的寶貝嗎? 不是.
♥3 : 認識他多久? 一個多星期吧(可能耐一dd)
♥4 : 他正,醜還是帥?  女的
♥5 : 對他說一句說話: JAY萬歲
-   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   
( 二 )♥麻吉
♥1 : 說出你最好的朋友? 很多
♥2 : 你的寶貝很多嗎?   就杰倫一個啦
♥3 : 你朋友有同性戀嗎?  冇掛
♥4 : 會不會討厭同性戀?  不會
♥5 :  你會喜歡上好朋友嗎? maybe
-   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -
 ( 三 )♥ 感情
♥1 : 你現左有情人嗎?  冇
♥2 : 覺得最浪漫既地方; 遊樂場
♥3 : 你曾經吻過情人嗎?  冇又點吻呢= =''
♥4 : 對情人說過的說話; 冇又點講呢=-=''
-   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -
( 六 )♥雜七雜八
♥1 : 最愛的節目; 有JAY既節目
♥2 : 接上題 ; 姐係咩呢????
♥3 : MSn ; [email protected]
♥4 : 最愛誰 ; JAY啦當然
♥5 : 你是男的、還是女的; 女
♥6 : 有老公嗎 ; 可唔可以要JAY呀???
♥7 : 有老婆嗎 ; 將JAY變成女呀,,,ka
♥8 : 天塌了怎麼辦 ; 當被x
♥9 : 戀愛感覺好嗎 ; 有JAY就最好>6<
♥10 :鞋子穿幾號 ; 118
♥11 :最愛的明星 ; JAY CHOU
♥12 :最愛的場所 ; JAY演唱會
♥13 :喜歡哪個牌子的什麼東西 ; 好多.
♥14 :肯德基爺爺幾多歲 ; 大過我.
♥15 :喜歡菜市場嗎 ;睇情況啦
♥16: 都跟誰逛街 ; 你你你你呀
♥17: 都跟誰拍貼 ; 貼什麼
♥18: 推薦一個逛街去處 :mr.J
♥19: 你現在幾歲阿 ; 這是不能說的秘密
♥20: 現在幾點 ; 12:01am
♥21: 想睡嗎 ; 想
♥22: 今天見到邊個 ; 很多
♥23: 會不會討厭傳給你問卷的人 ;  很討厭呢>^<
♥24: 這個問卷很多嗎 ; 多
♥25: 有咩願望 ; 最近距離見JAY 去佢既鋪頭  去JVR工作
♥26: 中學想讀邊間 ; 淡江中學
♥27: 有沒有暗戀對象 ; 現在沒有
♥28: 會聽你說心事的(baby)是誰 ;ling最多啦,,,
♥29: 支持你的(baby)是誰 ; 我識既所有人囉
♥30: 你認識的人中、誰最正 ; 她/他/她啦
♥31: 你認識的人中、誰最美 ; 我!^6^
♥32: 喜歡哪一個國家 ; 荷蘭,,,但最想去台灣
♥33: 想生混血兒嗎 ; 同JAY混唔到血喎,,kaka

刊登時間︰2008-06-11 12:02 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2008 年 6 月 7 日  星期六  
!*×070608 -|+* 

唔知點解忽然間好掛住"不能說的.秘密"上影果一排添...

除左有電視廣告之外...

仲可以係戲院到睇呀...

我一共睇左3次..

但每次睇都唔覺悶囉..

第一次就第1日上映果陣啦,,,

4條友去睇,,,

果陣已經覺得十分屌呀...

第2次就我自己去睇啦...

應該係隔左大約一個禮拜之後啦,,,

果日係特登早起身去睇嫁囉,,,

感覺超好呀...

第一次自己去睇戲,,,

但唔會覺得寂寞悶果d啦...

反而係好享受囉....

第3次係同欣,牛丸去睇...

又係一次唔同既感受...

睇到某d情節聽到d人既嘩然

果種感覺好正囉,,

因為我知道人地唔知既劇情,,,哈哈

好懷念果陣同果種感覺呀..

相信杰倫下套戲可以令我再睇咁多次...

刊登時間︰2008-06-07 12:20 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]