打番之前學界喇 非常之開心地 終於過左喇 3金+破晒記錄 yeah 仲有特別大獎 7杯雪糕 哈哈哈 多謝呀lum同埋呀貓 講番今日ge exam喇 英文死左 雖然有好多時間 但最後o個part d ans 我唔係太肯定 我覺得好似題題都錯咁ge 但係又應該無咩野ka 可能係心理作用啦 而epa 呢 就應該會考得唔錯ge 我覺得 希望le一科會考得好d啦~~~ 聽日o個兩科仲未溫添 岩岩起身 =3= 又要出街食飯lu 唔打喇~~~