| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 29 日 星期二  |
|
好野~~  |
分類: 未分類 |
|
太好喇!!
噚晚媽咪幫我搞好左部新DVD機喇.......
開頭搞到左,
部機都冇反應嫁!!
跟住家姐又返左黎喇喎!!
佢再幫我地搞搞就得左喇!!
果然真係播得隻碟好好,
連前面果小小排舞片段都有播出黎,
yeah..............
|
|
發表時間:2008-01-29 10:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 27 日 星期日  |
|
要買過第二部DVD機喇~~  |
分類: 未分類 |
|
我噚日買完hotcha hotcha隻碟之後,
當然要播黎睇下啦!!
點知超疾囉~~
連d秒數有時都會跳黎跳去,
我第一次睇到咁既情況果時,
我以為係隻碟有d污糟,
所以我拎左出黎整返乾淨佢,
點知再入多兩三次都係咁,
之後我再攞其他出黎試下啦~~
冇咩問題喎.........
等到呀媽返黎,
我同呀媽講,
佢話聽日拎返落去間碟舖果道叫佢試下啦!!
跟住今日食野之前我同媽咪拎左去,
佢即場播俾我地睇,
一d問題都冇囉!!
仲有呀..........
原來前面仲有一d hotcha既排舞片段嫁~~
但係我屋企果部DVD機冇播到囉...........
咁冇辦法,
冇得換過第二隻碟,
既然係咁,
就姐係話係我地屋企部機既問題嫁喇喎!!
跟住問過家姐意見,
佢話而家屋企果部可能係差d,
老豆買嫁嘛~~(不過其實呢部機係係大陸買嫁!!可能淨係播盜版比較好,我果隻係正版啦當然)
估唔到媽咪竟然肯即日買過第二部DVD機喎.........haha
不過都唔係好貴姐!!
係飛利浦既,
應該ok,
不過未試,
所以唔知係咪真係播到,
希望播到啦!!
|
|
發表時間:2008-01-27 11:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 26 日 星期六  |
|
得到手喇!!  |
分類: 未分類 |
|
hotcha hotcha熱賀本得到我手喇!!
雖然係貴d,
不過隻碟入面有晒成個mini concert喎~~
值得呀..............
仲送左4張post card,
兩張合照,
兩張單人,
果兩張單人都係Regen黎嫁~~
唔知係咪突登為我而設既呢??
|
|
發表時間:2008-01-26 10:41 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 25 日 星期五  |
|
無啦啦肚痛囉..........  |
分類: 未分類 |
|
今日因為個週會,
所以搞到我遲先放學,
一完左個週會,
我地就落去canteen先,
先放低呢個咁沉重既書包,
之後再上去擺返d野入locker,
我地已經知道塔唔到頭班校車,
所以諗住塔下一班,
點知上去開一開locker落返黎,
就送車尾喇!!
我仲約左媽咪係落車站道等,
咁我就唯有打電話同媽咪講話,
我同唔到佢食野..........(當然唔係用手機打啦~~我地學校唔俾嫁嘛!!緊係去校務處啦!!)
仲有成9個字先有尾班車黎,
我地就係道食野,
我食左一碗通粉,
呢碗通粉可能一d都唔簡單嫁~~
可能就係呢碗通粉搞到我肚痛tim呀!!
食完之後都冇咩野,
冇耐上車坐左一陣,
發現開始肚痛,
忍到返屋企,
去左洗手間,
都仲痛痛地,
咁就坐低飲杯暖水,
媽咪返黎喇!!
我話俾佢知,
話埋俾佢聽可能係碗通粉既問題,
跟住佢就問,
碗通粉食果時熱唔熱嫁??
我話暖暖地咁啦!!
佢就話可能碗通粉唔夠熱,
所以就唔係太熟,
咁咪搞到你肚痛囉!!
而家天氣又凍,
一定要食熱野嫁嘛~~
過耐d,
就冇咩喇!!
爭d痛到我想反胃咁制..........
|
|
發表時間:2008-01-25 11:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 24 日 星期四  |
|
又收到風喇!!  |
分類: 未分類 |
|
今日放學既時候凍死我喇!!
因為放學果時落緊毛毛雨,
估唔到一落雨就會凍咁多~~
去到媽咪舖頭,
我就買野食,
choir差唔多5點先放,
諗住買野黎食都冇時間,
餓到我要返到舖頭先有得食,
我食左M記,
之後就做功課,
今日小左好多功課喇~~
噚日超多功課囉!!
做到我11點幾先收得功,
仲有呀..............
我噚日收到風話hotcha又出碟喇!!
好野.............
收錄左兩首新歌,
同埋會附送迷你音樂會碟,
個迷你音樂會我淨係係youtube睇過一d手機錄既影像,
質素好差,
我諗我呢隻碟應該會買,
不過唔知幾時出呢??
仲未背書tim..........
而家拿拿林背,
係咁先~~88
|
|
發表時間:2008-01-24 10:43 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 52 | »
|