| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 6 日 星期三  |
|
先苦後甜.....  |
分類: 未分類 |
|
今日我同媽咪都有睇e,
但係我果濟茶冇媽咪果濟咁苦,
媽咪果濟既顏色好難睇嫁~~
我先飲完呢杯咁苦既中藥,
然後即刻食左一粒山楂球,
山楂球??咩黎嫁??
佢同山楂餅差唔多,
不過佢係糖,
所以我飲完濟中藥就即刻食,
先苦後甜,
咁樣會好d..........
我聽日就去廣州喇!!
可能打唔到blog,
等我執拾下行李先...88
|
|
發表時間:2008-02-06 10:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 5 日 星期二  |
|
得到教訓喇!!  |
分類: 未分類 |
|
噚晚無啦啦肚痛,
早瞓左,
所以冇打blog,
仲反胃左兩次,
真係辛苦.............
之後凌晨5點幾有小小燒,
跟住食左粒藥丸,
不過今朝好左好多,
有d喉嚨痛,
但係我都照樣去唱k,
費時掃興啦~~
不過個人都有小小病病地咁,
媽咪話我成日食煎炸野,
又唔飲水,
咁緊係咁啦!!
今次真係得到教訓喇~~
下次我諗要忍下口,
不過今日d朋友仔都好關照我,
督促住我既飲食,
叫野飲既時間仲叫左熱柑桔蜜tim,
等喉嚨會舒服d嘛..........
但係為左穩陣,
媽咪都話聽日同我去睇中e,
費時去廣州果時唔舒服,
咁就好麻煩.........
|
|
發表時間:2008-02-05 10:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 3 日 星期日  |
|
好多朱古力.......  |
分類: 未分類 |
|
今日舖頭好多衫要洗,
所以媽咪遲到5點先放工,
之後我就落去同佢食野,
我地去左pizza hut食,
好好食,
仲想食,
之後我地去左買糖果,
買左勁多朱古力囉.........
因為我超鍾意食朱古力,
又買左兩對鞋,
好野.........
今日攞左年糕喇!!
過多幾日就有得食喇~~
我都好鍾意食年糕嫁!!
仲要係點埋蛋黎煎果隻先好食,
咁樣都未夠,
仲要點小小糖呀~~
所以平時酒樓果d年糕我係唔會成日食嫁~~
因為酒樓果d唔會咁整,
係咪好多要求呢我............^^
|
|
發表時間:2008-02-03 10:27 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 1 日 星期五  |
|
放假喇~~  |
分類: 未分類 |
|
好野............
放假喇!!
不過都有好多功課,
今日我冇去到補習,
因為我同呀媽出左去藍田行街,
買左好多野,
但係買唔到一對啱心水既校鞋囉~~
仲有呀!!
今日上math堂既時候,
呀sir派math小測卷,
我爭d就滿分嫁喇!!
我99分呀!!
仲要唔係計錯數而扣分,
係d單位寫錯而扣分,
勁唔抵囉.............
聽日要返學校練choir,
唉..........
放緊假都仲要返學>.<
|
|
發表時間:2008-02-01 10:53 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 30 日 星期三  |
|
真失敗.......  |
分類: 未分類 |
|
真失敗.......
噚晚先發現我張回鄉證就快到期,
媽咪驚如果今日唔去續證,
會返大陸之前攞唔到,
所以今朝媽咪打左返學校話遲d返,
我地8點出門口,
等車都等左好耐,
又多人喎~~
又落雨,
真麻煩........
去到中旅社等派籌,
好彩唔係好多人,
排第三個,
但係估唔到會發生呢件事─
兩個男人為左爭邊個排第一而大打出手,
跟住我同呀媽即刻坐後左幾行,
到我地喇!!
個姐姐話呢張相太細個,
同而家我呢個樣都差別幾大,
叫我去映過第二張,
咁我就唯有著住套校服映囉!!
呀.........
映出黎個效果又唔錯喎~~
因為我地真係要快d攞到張證,
所以我地做特快,
貴200蚊嫁!!
下個星期一就攞得喇!!
做完之後,
我就要返返學校喇~~
我仲叫媽咪一定要陪我塔車去到學校門口先准走,
佢又真係肯陪我喎!!
真係好人喇!!(我媽咪幾時都咁好人嫁啦)
返到去個小息都就黎完喇!!
開唔到locker tim.......
不過miss ho俾我開返,
好彩差唔多小息先返到去喳~~
如果上緊堂既時候我返到去,
就會好似搞到我好怪咁~~
一去到巴士站就啱啱好有車,
都真係..........幾幸運,
又幾順利.......haha
今晚勁歌又有hotcha喇!!
|
|
發表時間:2008-01-30 10:51 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 52 | »
|