| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 19 日 星期二  |
|
整返好個喇叭喇~~  |
分類: 未分類 |
|
好野..........
家姐噚晚幫我整返好個喇叭喇!!
咁以後就可以直接係部電腦道聽歌喇!!
啱啱搵到S.H.E既一首歌,
叫做7仔,
7仔既意思係長江7號果隻外星狗,
我睇左呢首歌既MV,
全個MV都係成套戲既一D片段,
集中映緊果隻7仔既得意動作,
個樣好可愛呀.........
|
|
發表時間:2008-02-19 10:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 18 日 星期一  |
|
2008年最倒霉既一day  |
分類: 未分類 |
|
今日上午我覺得我運氣好差,
但係下午就正常返d,
點解呢??
因為今日早會集隊果時,
我俾訓導捉左去訓話,
又唔記得左攞math書漏左係locker,
又唔記得洗餐具,
爭d冇餐具食飯呀~~
到左下午,
就冇呢d咁唔好彩既事發生喇!!
夜晚仲同家姐媽咪食左一餐美味既壽司餐tim........haha
唉.......
聽朝早會仲要再俾個訓導check呀~~
|
|
發表時間:2008-02-18 10:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 17 日 星期日  |
|
白等左個半鐘......... |
分類: 未分類 |
|
今日12點同瑜瑜去攞返之前jazz班既退錢,
點知12點幾去到,
未開門.......>3<
睇返個開放時間表,
原來今日2點先開囉~~
但係我2點後既時間都唔得閒,
2點幾先同呀媽食野都得,
橫掂都要等位,
咁跟住果個半鐘點過呢??
我地去左TKO中心既美食廣場道坐,
打下機聽下歌,
周圍行下,
差唔多時間先慢慢行返去中心,
搞到白等左個半鐘,
同呀媽食完野就返屋企休息一陣,
因為晏d約左d親戚食飯,
等緊野食黎既時候,
我同浩浩狂咁打nds,
大人有大人傾,
細路有細路打機,
各不相干,
食到我好飽........
|
|
發表時間:2008-02-17 11:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 16 日 星期六  |
|
真係好笑.......  |
分類: 未分類 |
|
話說今日我係舖頭聽緊歌既時候,
突然有一男一女走入黎,
仲要係行得好快,
仲要唔係行去櫃檯,
直程行入洗衫摺衫果道,
對住我呀媽就問你係咪呢道既老闆,
我呀媽係打工咁當然答佢唔係啦!!
跟住佢地就問有冇電話可以搵到你老闆,
咁呀媽就緊係問佢地搵老闆咩事先啦!!
但係佢地淨係話佢地係「日日有營」既,
有d商業上既事要傾,
商業上??有咩商業上既事要傾呀??
跟住佢地就冇講過任何野喇~~
淨係話要老闆電話,
喂..........
連搵老闆既原因都唔能夠清楚交代,
你叫我呀媽點放心俾老闆個電話你呀.......
就算有都唔俾你啦!!
點知你有咩企圖有咩目的呀!!
一入到黎唔該都冇講過一聲呀.......
我仲記得個個女仔勁冇禮貌囉~~
講野勁寸囉!!
後尾果一男一女咩野都問唔到就走左,
個男仔走果時仲順手攞左張價目表,
不過攞左都冇用呀........
全部電話都搵唔到老闆既,
之後我同呀媽都見到佢地兩個入其他舖頭,
不過唔洗幾耐又出返黎,
諗返起都覺得好笑呀........
|
|
發表時間:2008-02-16 11:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 15 日 星期五  |
|
入左好多歌....  |
分類: 未分類 |
|
噚日做功課做到好夜呀!!
所以冇打blog.....
啱啱入左好多歌,
全部都係濱崎步嫁~~
因為佢近排出果隻新碟既歌好好聽,
而家聽緊喇!!
|
|
發表時間:2008-02-15 10:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 52 | »
|