MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

 
♥`My Sweet Memory=]
vicky1025
暱稱: ★`waiii;>
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
紅日唔洗返學^____^v
Happy Birthday to AJ...
Yeah*v*!!
終於肯打blog喇=v=
第2次見佢真人0u0`
文章分類
全部 (256)
我的xanga!!
按此進入我的Xanga!!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
Rainie
atung:>
小寒
唯愛Hotcha
lion:) (tracy_c)
★elaine.fung;)`
琳琳~
肥妹...黃翠*v*~~~
christy (Christie0517)
小鰻._.
朱古力
小櫻田のCeCi衰鬼
孤单的小女孩
朱朱
★LamLamBaby` (LamLam1130)
珍珠奶茶
bee*_* (becausebom)
.`gwingkuen;-
布乂
琪琪
網站連結
*棉花糖~ yahoo! BLOG
[email protected]...
fi0naa babiii ' s-B...
Freeman Blog
G.E.M. 17歲的音樂.1...
Regen@HotCha ..There...
Winkie@HotCha Ya Got...
★ミミ 杳 ★ 杳言杳語...
我的Xanga!!
梨のBl0g
碧碧既BloG*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 256
留言總數: 227
今日人氣: 12
累積人氣: 5108
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 19 日  星期二   晴天


整返好個喇叭喇~~ 驚訝

分類: 未分類

好野..........

家姐噚晚幫我整返好個喇叭喇!!

咁以後就可以直接係部電腦道聽歌喇!!

啱啱搵到S.H.E既一首歌,

叫做7仔,

7仔既意思係長江7號果隻外星狗,

我睇左呢首歌既MV,

全個MV都係成套戲既一D片段,

集中映緊果隻7仔既得意動作,

個樣好可愛呀.........

發表時間:2008-02-19 10:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2008 年 2 月 18 日  星期一   晴天


2008年最倒霉既一day 不安

分類: 未分類

今日上午我覺得我運氣好差,

但係下午就正常返d,

點解呢??

因為今日早會集隊果時,

我俾訓導捉左去訓話,

又唔記得左攞math書漏左係locker,

又唔記得洗餐具,

爭d冇餐具食飯呀~~

到左下午,

就冇呢d咁唔好彩既事發生喇!!

夜晚仲同家姐媽咪食左一餐美味既壽司餐tim........haha

唉.......

聽朝早會仲要再俾個訓導check呀~~

發表時間:2008-02-18 10:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2008 年 2 月 17 日  星期日   晴天


白等左個半鐘.........

分類: 未分類

今日12點同瑜瑜去攞返之前jazz班既退錢,

點知12點幾去到,

未開門.......>3<

睇返個開放時間表,

原來今日2點先開囉~~

但係我2點後既時間都唔得閒,

2點幾先同呀媽食野都得,

橫掂都要等位,

咁跟住果個半鐘點過呢??

我地去左TKO中心既美食廣場道坐,

打下機聽下歌,

周圍行下,

差唔多時間先慢慢行返去中心,

搞到白等左個半鐘,

同呀媽食完野就返屋企休息一陣,

因為晏d約左d親戚食飯,

等緊野食黎既時候,

我同浩浩狂咁打nds,

大人有大人傾,

細路有細路打機,

各不相干,

食到我好飽........

發表時間:2008-02-17 11:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2008 年 2 月 16 日  星期六   晴天


真係好笑....... 滿足

分類: 未分類

話說今日我係舖頭聽緊歌既時候,

突然有一男一女走入黎,

仲要係行得好快,

仲要唔係行去櫃檯,

直程行入洗衫摺衫果道,

對住我呀媽就問你係咪呢道既老闆,

我呀媽係打工咁當然答佢唔係啦!!

跟住佢地就問有冇電話可以搵到你老闆,

咁呀媽就緊係問佢地搵老闆咩事先啦!!

但係佢地淨係話佢地係「日日有營」既,

有d商業上既事要傾,

商業上??有咩商業上既事要傾呀??

跟住佢地就冇講過任何野喇~~

淨係話要老闆電話,

喂..........

連搵老闆既原因都唔能夠清楚交代,

你叫我呀媽點放心俾老闆個電話你呀.......

就算有都唔俾你啦!!

點知你有咩企圖有咩目的呀!!

一入到黎唔該都冇講過一聲呀.......

我仲記得個個女仔勁冇禮貌囉~~

講野勁寸囉!!

後尾果一男一女咩野都問唔到就走左,

個男仔走果時仲順手攞左張價目表,

不過攞左都冇用呀........

全部電話都搵唔到老闆既,

之後我同呀媽都見到佢地兩個入其他舖頭,

不過唔洗幾耐又出返黎,

諗返起都覺得好笑呀........

發表時間:2008-02-16 11:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2008 年 2 月 15 日  星期五   晴天


入左好多歌.... 驚訝

分類: 未分類

噚日做功課做到好夜呀!!

所以冇打blog.....

啱啱入左好多歌,

全部都係濱崎步嫁~~

因為佢近排出果隻新碟既歌好好聽,

而家聽緊喇!!

 

發表時間:2008-02-15 10:41 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]