| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 10 日 星期一  |
|
係咪應該溫下書呢...??  |
分類: 未分類 |
|
下星期一統測喇!!
我而家係咪應該溫下書呢??
不過我d fd都開始溫喇!!
我諗我都係時候要溫嫁喇......
我都唔想今次測得唔好嫁??
呢排又咁少功課,
淨低果d時間其實應該攞黎溫書,
唔好side左佢,
所以我今日補習果時都係度做數,
返到屋企都計左一陣,
聽日係舖頭再做過,
+油.......^^
|
|
發表時間:2008-03-10 09:58 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 9 日 星期日  |
|
買到喇!!  |
分類: 未分類 |
|
今日同媽咪食完野之後,
去左買勁舞團點數卡,
好貴呀.....
所以我用利是錢買,
其實都有小小side錢嫁~~
不過我淨係諗住買一次黎玩下嫁喳!!
|
|
發表時間:2008-03-09 09:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 8 日 星期六  |
|
非常非常之可惜呀~~  |
分類: 未分類 |
|
話說我今日係舖頭同媽咪食完野,
就塔車返屋企,
返到商場,
我見到有d人係道擺緊舞台,
我就諗姐係有show做啦!!
但係我又唔知咩show,
淨係知道係有關三8婦女節果d野,
又唔知有咩嘉賓,
所以冇理到,
點知我頭先睇regen個blog既時候,
見到有個人留言話,
佢係今日係翠林商場同你影相攞簽名個個小妹妹呀!!
我心諗,
翠林商場??(我係住係翠林)
唔通係我今日返屋企經過果時見到擺緊舞台個個show,
有相為證嫁~~

佢地左邊後面果塊佈景板真係有翠林呢兩隻字嫁!!
我諗佢地今日真係黎過喇~~
我睇唔到,
完全唔知tim......
真係失敗.....><
|
|
發表時間:2008-03-08 10:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 7 日 星期五  |
|
偷左懶  |
分類: 未分類 |
|
今日LS堂既時候超悶呀!!
搞到我好攰,
所以放學都偷懶冇去練choir,
雖然我地噚日比完賽,
但係下星期四仲有表演呀~~
所以要辛苦多一排,
講返噚日個比賽,
我地下半場先入去,
所以聽唔到上半場果幾隊唱,
我地冇攞到獎,
但係我地都有79分,
第一名果隊84分,
咁睇我地都唔差呀.........
個評判講既評語同miss chan平時話我地既冇咩分別,
都係音準.......既問題,
我地今次去比賽,
唔係為攞獎,
係攞經驗,
聽下其他choir唱成點,
從而改善自己,
咁先會有進步.....
|
|
發表時間:2008-03-07 10:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 5 日 星期三  |
|
仲以為會練到好晏tim.....  |
分類: 未分類 |
|
今日普通話堂都係口試,
聽d同學講我上堂本身有份嫁~~
不過因為我冇返學,
所以逃過一刧.......haha
今日一定要考晒嫁喇!!
我當然好緊張啦!!
出到去既表現我都係覺得麻麻地,
考完鬆左一口氣,
放左學要練choir,
因為聽日比賽喇~~
所以呢幾日都冇得準時放學返屋企,
希望我地聽日比賽表現會好好呀!!^^
|
|
發表時間:2008-03-05 10:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 52 | »
|