MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

 
♥`My Sweet Memory=]
vicky1025
暱稱: ★`waiii;>
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
紅日唔洗返學^____^v
Happy Birthday to AJ...
Yeah*v*!!
終於肯打blog喇=v=
第2次見佢真人0u0`
文章分類
全部 (256)
我的xanga!!
按此進入我的Xanga!!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
A_A (cindyyyan)
★chinggggg
小寒
琳琳~
lion:) (tracy_c)
瑜瑜
kathy琳
Rainie
孤单的小女孩
傻傻的我﹏榕
小鰻._.
DING2:o) (d1ng)
*棉花糖~
atung:>
肥妹...黃翠*v*~~~
[=''糖糖''=] (sweet_fion)
布乂
wingja1;D (wingja1v3v)
Roy少
~牙C>>
網站連結
*棉花糖~ yahoo! BLOG
[email protected]...
fi0naa babiii ' s-B...
Freeman Blog
G.E.M. 17歲的音樂.1...
Regen@HotCha ..There...
Winkie@HotCha Ya Got...
★ミミ 杳 ★ 杳言杳語...
我的Xanga!!
梨のBl0g
碧碧既BloG*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 256
留言總數: 227
今日人氣: 4
累積人氣: 5100
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 10 日  星期一   晴天


係咪應該溫下書呢...?? 驚訝

分類: 未分類

下星期一統測喇!!

我而家係咪應該溫下書呢??

不過我d fd都開始溫喇!!

我諗我都係時候要溫嫁喇......

我都唔想今次測得唔好嫁??

呢排又咁少功課,

淨低果d時間其實應該攞黎溫書,

唔好side左佢,

所以我今日補習果時都係度做數,

返到屋企都計左一陣,

聽日係舖頭再做過,

+油.......^^

發表時間:2008-03-10 09:58 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2008 年 3 月 9 日  星期日   晴天


買到喇!! 驚訝

分類: 未分類

今日同媽咪食完野之後,

去左買勁舞團點數卡,

好貴呀.....

所以我用利是錢買,

其實都有小小side錢嫁~~

不過我淨係諗住買一次黎玩下嫁喳!!

發表時間:2008-03-09 09:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2008 年 3 月 8 日  星期六   晴天


非常非常之可惜呀~~ 驚訝

分類: 未分類

話說我今日係舖頭同媽咪食完野,

就塔車返屋企,

返到商場,

我見到有d人係道擺緊舞台,

我就諗姐係有show做啦!!

但係我又唔知咩show,

淨係知道係有關三8婦女節果d野,

又唔知有咩嘉賓,

所以冇理到,

點知我頭先睇regen個blog既時候,

見到有個人留言話,

佢係今日係翠林商場同你影相攞簽名個個小妹妹呀!!

我心諗,

翠林商場??(我係住係翠林)

唔通係我今日返屋企經過果時見到擺緊舞台個個show,

有相為證嫁~~

佢地左邊後面果塊佈景板真係有翠林呢兩隻字嫁!!

我諗佢地今日真係黎過喇~~

我睇唔到,

完全唔知tim......

真係失敗.....><

發表時間:2008-03-08 10:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2008 年 3 月 7 日  星期五   晴天


偷左懶 驚訝

分類: 未分類

今日LS堂既時候超悶呀!!

搞到我好攰,

所以放學都偷懶冇去練choir,

雖然我地噚日比完賽,

但係下星期四仲有表演呀~~

所以要辛苦多一排,

講返噚日個比賽,

我地下半場先入去,

所以聽唔到上半場果幾隊唱,

我地冇攞到獎,

但係我地都有79分,

第一名果隊84分,

咁睇我地都唔差呀.........

個評判講既評語同miss chan平時話我地既冇咩分別,

都係音準.......既問題,

我地今次去比賽,

唔係為攞獎,

係攞經驗,

聽下其他choir唱成點,

從而改善自己,

咁先會有進步.....

發表時間:2008-03-07 10:27 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2008 年 3 月 5 日  星期三   晴天


仲以為會練到好晏tim..... 驚訝

分類: 未分類

今日普通話堂都係口試,

聽d同學講我上堂本身有份嫁~~

不過因為我冇返學,

所以逃過一刧.......haha

今日一定要考晒嫁喇!!

我當然好緊張啦!!

出到去既表現我都係覺得麻麻地,

考完鬆左一口氣,

放左學要練choir,

因為聽日比賽喇~~

所以呢幾日都冇得準時放學返屋企,

希望我地聽日比賽表現會好好呀!!^^

發表時間:2008-03-05 10:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]