| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 3 日 星期一  |
|
冇咩事lu~~  |
分類: 未分類 |
|
星期五果日我都冇返學呀!!
因為起身既時候肚痛,
仲要唔係普通肚痛喎~~
係會便秘果隻喎!!
所以先辛苦,
狂咁皎肚.........
跟住果日食埋最後一次之前感冒果d西藥,
媽咪就陪我去睇中e,
唉.........
睇完西e冇耐又睇中e,
真慘..........>.<
要飲兩濟苦茶,
真係好苦嫁.............
跟住星期日都己經好返好多喇!!
今日返學都冇事,
好似平時咁喇........=^^=
|
|
發表時間:2008-03-03 10:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 27 日 星期三  |
|
打敗仗的我  |
分類: 未分類 |
|
打敗仗??
姐係話病左.........
前晚我咪話有小小燒既,
點知第二朝都仲未退燒,
果晚媽咪已經幫我貼過好多塊退熱貼嫁喇!!
跟住媽咪問我返唔返學,
我話:發緊燒喎~~
緊係唔返啦!!
咁啱又係星期二,
媽咪返工返全日(姐係8am-8pm),
咁咪冇人陪我睇e生囉??
媽咪都問過鄧太(媽咪fd),
但係佢唔得閒,
咁就唯有等我起身之後,
自己一個落去舖頭啦!!
點知去到車站,
先發現自己冇攞8達通,
又要返轉頭攞,
睇完e生等攞藥,
一見到d藥,
有好多都係膠囊,
我最憎就係食膠囊,
食親藥對我黎講都係一件好痛苦既事,
今日返學,
都係攰攰地咁,
但係而家好左好多喇!!
因為我同媽咪講我唔想出街,
咁不如唔好補習啦~~
今日都唔係好多功課姐......^^
|
|
發表時間:2008-02-27 09:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 25 日 星期一  |
|
無啦啦唔舒服tim......  |
分類: 未分類 |
|
今日羽毛球班返黎之後,
個人就有d沾寒沾凍咁~~
頭先叫媽咪幫我睇下有冇燒,
有小小喎!!
跟住就即刻俾左粒傷風藥我食,
等我早d瞓先~~88.....
|
|
發表時間:2008-02-25 10:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 23 日 星期六  |
|
d相好搞笑呀.......  |
分類: 未分類 |
|
頭先睇完winkie個blog,
見到有d相好搞笑,
俾你地睇下........






希望大家唔會覺得我無聊.......haha
|
|
發表時間:2008-02-23 10:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 20 日 星期三  |
|
好孤獨呀......  |
分類: 未分類 |
|
今日我執邊個個同學上左兩堂就走左喇!!
搞到我好孤獨,
全班得我一個係同男仔坐喳!!
都已經冇咁多野講嫁啦!!
仲要早退,
超悶..........
LS堂爭D瞓著覺呀.........
|
|
發表時間:2008-02-20 10:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 52 | »
|