MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

 
♥`My Sweet Memory=]
vicky1025
暱稱: ★`waiii;>
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
紅日唔洗返學^____^v
Happy Birthday to AJ...
Yeah*v*!!
終於肯打blog喇=v=
第2次見佢真人0u0`
文章分類
全部 (256)
我的xanga!!
按此進入我的Xanga!!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
DING2:o) (d1ng)
rajaiii:)! (racheljaiii)
唯愛Hotcha
Rainie
█Niki女[HotCha 粉絲]
lOvE=yOU>> eUNICe
琪琪
zhijai;`
傻傻的我﹏榕
~牙C>>
tsztsz;)
★CSH★Kavina (love_kawing)
wingja1;D (wingja1v3v)
布乂
小鰻._.
christy (Christie0517)
琳琳~
瑜瑜
朱朱
肥妹...黃翠*v*~~~
網站連結
*棉花糖~ yahoo! BLOG
[email protected]...
fi0naa babiii ' s-B...
Freeman Blog
G.E.M. 17歲的音樂.1...
Regen@HotCha ..There...
Winkie@HotCha Ya Got...
★ミミ 杳 ★ 杳言杳語...
我的Xanga!!
梨のBl0g
碧碧既BloG*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 256
留言總數: 227
今日人氣: 19
累積人氣: 5094
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 3 日  星期一   晴天


冇咩事lu~~ 驚訝

分類: 未分類

星期五果日我都冇返學呀!!

因為起身既時候肚痛,

仲要唔係普通肚痛喎~~

係會便秘果隻喎!!

所以先辛苦,

狂咁皎肚.........

跟住果日食埋最後一次之前感冒果d西藥,

媽咪就陪我去睇中e,

唉.........

睇完西e冇耐又睇中e,

真慘..........>.<

要飲兩濟苦茶,

真係好苦嫁.............

跟住星期日都己經好返好多喇!!

今日返學都冇事,

好似平時咁喇........=^^=

發表時間:2008-03-03 10:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2008 年 2 月 27 日  星期三   晴天


打敗仗的我 驚訝

分類: 未分類

打敗仗??

姐係話病左.........

前晚我咪話有小小燒既,

點知第二朝都仲未退燒,

果晚媽咪已經幫我貼過好多塊退熱貼嫁喇!!

跟住媽咪問我返唔返學,

我話:發緊燒喎~~

緊係唔返啦!!

咁啱又係星期二,

媽咪返工返全日(姐係8am-8pm),

咁咪冇人陪我睇e生囉??

媽咪都問過鄧太(媽咪fd),

但係佢唔得閒,

咁就唯有等我起身之後,

自己一個落去舖頭啦!!

點知去到車站,

先發現自己冇攞8達通,

又要返轉頭攞,

睇完e生等攞藥,

一見到d藥,

有好多都係膠囊,

我最憎就係食膠囊,

食親藥對我黎講都係一件好痛苦既事,

今日返學,

都係攰攰地咁,

但係而家好左好多喇!!

因為我同媽咪講我唔想出街,

咁不如唔好補習啦~~

今日都唔係好多功課姐......^^

 

 

發表時間:2008-02-27 09:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2008 年 2 月 25 日  星期一   晴天


無啦啦唔舒服tim...... 鬱悶

分類: 未分類

今日羽毛球班返黎之後,

個人就有d沾寒沾凍咁~~

頭先叫媽咪幫我睇下有冇燒,

有小小喎!!

跟住就即刻俾左粒傷風藥我食,

等我早d瞓先~~88.....

發表時間:2008-02-25 10:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2008 年 2 月 23 日  星期六   雨天


d相好搞笑呀....... 驚訝

分類: 未分類

頭先睇完winkie個blog,

見到有d相好搞笑,

俾你地睇下........

希望大家唔會覺得我無聊.......haha

發表時間:2008-02-23 10:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2008 年 2 月 20 日  星期三   晴天


好孤獨呀...... 驚訝

分類: 未分類

今日我執邊個個同學上左兩堂就走左喇!!

搞到我好孤獨,

全班得我一個係同男仔坐喳!!

都已經冇咁多野講嫁啦!!

仲要早退,

超悶..........

LS堂爭D瞓著覺呀.........

發表時間:2008-02-20 10:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]