MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

 
♥`My Sweet Memory=]
vicky1025
暱稱: ★`waiii;>
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
紅日唔洗返學^____^v
Happy Birthday to AJ...
Yeah*v*!!
終於肯打blog喇=v=
第2次見佢真人0u0`
文章分類
全部 (256)
我的xanga!!
按此進入我的Xanga!!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
小寒
zhijai;`
メ傷心鬼ャ
肥妹...黃翠*v*~~~
愛汶M&M
朱古力``>3<
bee*_* (becausebom)
珍珠奶茶
wingja1;D (wingja1v3v)
lion:) (tracy_c)
ken
小櫻田のCeCi衰鬼
sn0w
A_A (cindyyyan)
東方村民 (Travis21)
★chinggggg
chinglam. (siu_Lambaby)
tsztsz;)
朱古力
rajaiii:)! (racheljaiii)
網站連結
*棉花糖~ yahoo! BLOG
[email protected]...
fi0naa babiii ' s-B...
Freeman Blog
G.E.M. 17歲的音樂.1...
Regen@HotCha ..There...
Winkie@HotCha Ya Got...
★ミミ 杳 ★ 杳言杳語...
我的Xanga!!
梨のBl0g
碧碧既BloG*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 256
留言總數: 227
今日人氣: 4
累積人氣: 5114
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 9 月 5 日  星期五   驟雨


有locker用喇~~ 愉快

分類: 未分類

好野...........

今日有locker用喇!!

本身我係用中間果行既,

不過有個同學想同我換,

佢個locker係我果個下面,

我見佢又咁高,

如果用咁低既locker會好辛苦,

所以就同佢換啦!!

今日有第一堂既chem堂,

sir話佢講野果時要望住佢,

如果唔係佢會無啦啦問你,

佢頭先講緊咩,

唔知當然有後果,

搞到我唔敢望去第二道,

講住咁多先.....88

發表時間:2008-09-05 10:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2008 年 9 月 4 日  星期四   酷熱


注定了...... 愉快

分類: 未分類

今日有CMP堂,

程sir最有可能都係教雙數同學,

點知真係,

勁無奈我係單數,

我仲好唔鍾意個老師,

做錯小小野or冇bring書就要抄好學生約章,

唉...注定我唔係程sir教,

希望我唔會中佢招啦!!

跟住有堂經公堂,

d規則都幾煩,

一樣都係謹慎d好....

發表時間:2008-09-04 10:36 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2008 年 9 月 3 日  星期三   驟雨


人生係咪充滿無奈!?!? 無奈

分類: 未分類

今朝同平時一樣,

上校車係差唔多冇晒位,

好彩有我兩個fd幫我留左個位,

我仲以為佢地今日又唔坐校車tim......thx

坐到去康盛,

有幾個人已經冇位坐,

個司機就話call車黎接佢地,

點知佢無啦啦話check月票,

冇月票既要落車喎.....

但係今日放學仲可以交車費喎....

咁諗住今日放學先交果d咪好無奈!?!?(我同婷就係其中兩個)

直情拎埋入數紙or支票俾佢睇都要落車,

跟住我同婷超無奈咁落車,

當冇月票既人落晒車之後,

個司機就叫康盛有月票既人上車,

搞到我地好似呃野咁.....

落住雨要我地落車,

跟住我地就拿拿林搭的返去,

勁想兜巴車落去個司機道囉!!

返到屋企同呀媽講,

佢都即刻打電話去投訴,

發現日日都會有令自己無奈既事發生,

究竟人生係咪充滿無奈嫁呢!?!?

發表時間:2008-09-03 09:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2008 年 9 月 2 日  星期二   驟雨


好懷念上年F.2既日子 愉快

分類: 未分類

今日除左頭4堂班務之外,

第5堂就正式上堂lu~~

不過就唔係好滿意個math老師囉......

佢教數好悶,

相比起上年程sir教,

堂堂都好開心,

真係好想程sir今年都教我地數呀!!

CMP佢就教雙數同學,

但係我係單數呀T_T

list堂就希望我唔會冇bring書啦.....

因為miss wan話如果list堂有一個同學冇bring書,

就唔會上list堂,

但係第二日放左學要留堂一粒鐘補返list堂,

仲要係全班一齊留喎~~

唉.......咁萬一唔記得bring書咪大濟,

俾其他同學打死都似呀.......> <

無辜既同學都要留,

謹慎d好.......

發表時間:2008-09-02 09:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2008 年 9 月 1 日  星期一   酷熱


點解咁多fd都唔同我一班嫁> < 愉快

分類: 未分類

哇...............

發現原來自己好耐冇上過blog喇!!

足足成個月冇打(懶惰的我....haha),

黎uplate下先^^

今日係開學日,

朝早冇唔舒服又冇暈車,

狀態爆好,

不過集隊超熱,

其實一返學就冇咩時間出街玩嫁喇....

所以我噚日就出多一次街玩,

去左唱k同溜冰,

今次我對green box完全失望,

下次我不定唔會再去green box唱k,

因為果道竟然一首hotcha既歌都冇,

得佢地同艾粒合唱果首咋.....

有冇搞錯呀!!

冇hotcha既歌唔緊要,

世界上又唔係得hotcha呢個歌星,

我唱第二d,

但係好多歌都係觀賞版冇歌詞嫁囉.....

好.....有d我識背,

唔洗睇都得,

但係佢竟然成日lag機,

有一次仲停左幾分鐘先回復定常,

差d想叫人入黎搞搞佢嫁喇!!

講返開學先,

我今年入左c班,

但係好多fd都唔同我一班囉....

寂寞的我T_T

放左學就去左練choir,

黎緊個音樂會我地要跳舞,

要苦練下先得,

成個暑假都冇練過choir隻舞喇因為,

跟住就返屋企搵呀媽食野,

近排勁鍾意聽G.E.M.既等一個他,

佢係08年既新人,

雖然我唔係識得欣賞音樂既人,

但係我一聽首歌,

就覺得好好聽,

d技巧又好似唔錯,

覺得佢把聲幾好,

G.E.M.要+油唱好d歌呀.....sup你...

得閒down黎聽下啦!!

發表時間:2008-09-01 10:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]