| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 9 月 5 日 星期五 驟雨 |
|
有locker用喇~~  |
分類: 未分類 |
|
好野...........
今日有locker用喇!!
本身我係用中間果行既,
不過有個同學想同我換,
佢個locker係我果個下面,
我見佢又咁高,
如果用咁低既locker會好辛苦,
所以就同佢換啦!!
今日有第一堂既chem堂,
sir話佢講野果時要望住佢,
如果唔係佢會無啦啦問你,
佢頭先講緊咩,
唔知當然有後果,
搞到我唔敢望去第二道,
講住咁多先.....88
|
|
發表時間:2008-09-05 10:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 9 月 4 日 星期四 酷熱 |
|
注定了......  |
分類: 未分類 |
|
今日有CMP堂,
程sir最有可能都係教雙數同學,
點知真係,
勁無奈我係單數,
我仲好唔鍾意個老師,
做錯小小野or冇bring書就要抄好學生約章,
唉...注定我唔係程sir教,
希望我唔會中佢招啦!!
跟住有堂經公堂,
d規則都幾煩,
一樣都係謹慎d好....
|
|
發表時間:2008-09-04 10:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 9 月 3 日 星期三 驟雨 |
|
人生係咪充滿無奈!?!?  |
分類: 未分類 |
|
今朝同平時一樣,
上校車係差唔多冇晒位,
好彩有我兩個fd幫我留左個位,
我仲以為佢地今日又唔坐校車tim......thx
坐到去康盛,
有幾個人已經冇位坐,
個司機就話call車黎接佢地,
點知佢無啦啦話check月票,
冇月票既要落車喎.....
但係今日放學仲可以交車費喎.... 
咁諗住今日放學先交果d咪好無奈!?!?(我同婷就係其中兩個)
直情拎埋入數紙or支票俾佢睇都要落車,
跟住我同婷超無奈咁落車,
當冇月票既人落晒車之後,
個司機就叫康盛有月票既人上車,
搞到我地好似呃野咁..... 
落住雨要我地落車,
跟住我地就拿拿林搭的返去,
勁想兜巴車落去個司機道囉!! 
返到屋企同呀媽講,
佢都即刻打電話去投訴,
發現日日都會有令自己無奈既事發生,
究竟人生係咪充滿無奈嫁呢!?!?
|
|
發表時間:2008-09-03 09:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 9 月 2 日 星期二 驟雨 |
|
好懷念上年F.2既日子  |
分類: 未分類 |
|
今日除左頭4堂班務之外,
第5堂就正式上堂lu~~
不過就唔係好滿意個math老師囉......
佢教數好悶,
相比起上年程sir教,
堂堂都好開心,
真係好想程sir今年都教我地數呀!!
CMP佢就教雙數同學,
但係我係單數呀T_T
list堂就希望我唔會冇bring書啦.....
因為miss wan話如果list堂有一個同學冇bring書,
就唔會上list堂,
但係第二日放左學要留堂一粒鐘補返list堂,
仲要係全班一齊留喎~~
唉.......咁萬一唔記得bring書咪大濟,
俾其他同學打死都似呀.......> <
無辜既同學都要留,
謹慎d好.......
|
|
發表時間:2008-09-02 09:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 9 月 1 日 星期一 酷熱 |
|
點解咁多fd都唔同我一班嫁> <  |
分類: 未分類 |
|
哇...............
發現原來自己好耐冇上過blog喇!!
足足成個月冇打(懶惰的我....haha),
黎uplate下先^^
今日係開學日,
朝早冇唔舒服又冇暈車,
狀態爆好,
不過集隊超熱,
其實一返學就冇咩時間出街玩嫁喇....
所以我噚日就出多一次街玩,
去左唱k同溜冰,
今次我對green box完全失望,
下次我不定唔會再去green box唱k,
因為果道竟然一首hotcha既歌都冇,
得佢地同艾粒合唱果首咋..... 
有冇搞錯呀!!
冇hotcha既歌唔緊要,
世界上又唔係得hotcha呢個歌星,
我唱第二d,
但係好多歌都係觀賞版冇歌詞嫁囉.....
好.....有d我識背,
唔洗睇都得,
但係佢竟然成日lag機,
有一次仲停左幾分鐘先回復定常,
差d想叫人入黎搞搞佢嫁喇!!
講返開學先,
我今年入左c班,
但係好多fd都唔同我一班囉....
寂寞的我T_T
放左學就去左練choir,
黎緊個音樂會我地要跳舞,
要苦練下先得,
成個暑假都冇練過choir隻舞喇因為,
跟住就返屋企搵呀媽食野,
近排勁鍾意聽G.E.M.既等一個他,
佢係08年既新人,
雖然我唔係識得欣賞音樂既人,
但係我一聽首歌,
就覺得好好聽,
d技巧又好似唔錯,
覺得佢把聲幾好,
G.E.M.要+油唱好d歌呀.....sup你... 
得閒down黎聽下啦!!
|
|
發表時間:2008-09-01 10:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 52 | »
|