| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 12 月 28 日 星期日  |
|
新城勁爆頒獎禮2008  |
分類: 未分類 |
|
新城勁爆頒獎禮已經係前晚舉行左喇....
但係因為我冇j2,
所以冇得睇
不過其實我知道收音機有得聽嫁...
但係我唔知咩台又唔識較,
所以都係冇搞到,
之後好彩有個fd sd左個網俾我即時收聽,
我聽果陣hotcha仲未出,
但gem就出左喇....
gem拎左新人既創作歌手獎,
但我覺得佢拎女新人獎岩d囉!!
之後hotcha拎左3個獎,
分別係組合獎,
跳舞歌曲獎-小野蠻,
四台聯頒卓越表現大獎金獎,
覺得佢地真係好勁,
四台聯頒都拎到,
hotcha係無敵嫁!!
第一個頒獎禮就拎到3個獎,
係一個好好既開始,
hotcha要+油喔=]
---------------------------------------------
噚日直至今日部電腦都開唔到,
而家都只係用緊家姐果部咋....
開唔到自己部電腦,
有好多都做唔到,
又唔可以save野,
又唔可以down野喎...
又唔可以入歌,
最慘既就係唔可以整圖,
真係要同各位叫左我整圖既人講sorry,
因為我暫時都整唔到俾你地住,
希望部電腦快d整好啦...
|
|
發表時間:2008-12-28 09:51 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 25 日 星期四  |
|
You Are My HotCha Debut Dance Live完滿結束>v<  |
分類: 未分類 |
|
hotcha既concert完晒,
呢幾日都睇到好多poz上forum既相,
佢地真係換左無數件歌衫,
性感既有,
型既又有,
可愛既都有,
真係sexy funny cool都齊晒囉...haha
唔知幾時出碟呢??
超想買呀>v<
跟住前日去補習果時,
有個姐姐黎左,
講起hotcha個concert,
佢竟然話唔會出碟囉...
佢話star hall大過你學校個禮堂小小咋喎...
又唔係好勁果d concert,
紅館果d就話會出碟姐...
跟住我都唔鬼理佢,
今日christmas喇...
都係要同大家講merry christmas!!
今日同呀媽出去行街果陣,
順便買左本yes!!
換左hotcha x'mas禮物袋呀...
好實用,
可以放d野入去,
又有新圖喇↓
<好cute既金魚g.e.m.呀....haha
<第一次整呢隻風,爆樣衰...

|
|
發表時間:2008-12-25 09:14 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 22 日 星期一 寒冷 |
|
HotCha Good Show^______^  |
分類: 未分類 |
|
今晚hotcha開show喇...
祝你地演出成功,
雖然今晚好凍,
但係我相信star hall果道一定好熱,
因為hotcha一定會張全場既氣氛拉到最高峰,
既然我去唔到睇,
咁我就一路整ban一路十卜hotcha啦=]
<上次果個簡得制,所以再整過...


<呢個自己好鍾意呢!!
仲有一個g.e.m的icon,
<icon一向都唔拿手...orz
同埋係道都要祝g.e.m今年有好成績,
掃晒所有新人獎呀....yeah
hotcha都要掃晒所有組合獎,
我永遠都支持你地> <
|
|
發表時間:2008-12-22 09:55 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 21 日 星期五 寒冷 |
|
ban&icon都整好喇......  |
分類: 未分類 |
|
之前我話我應該會用hotcha演唱會張poster黎整圖,
我完成左喇.......
首先係個ban先,

其實同原圖冇咩分別,
只係做左小小美化,
+反光同字姐....
跟住再黎icon,

都比之前進步左喇!!
之前果d超樣衰嫁=(
留cm既人俾d意見啦=]
|
|
發表時間:2008-11-21 10:07 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 20 日 星期四 寒冷 |
|
型爆了.......  |
分類: 未分類 |
|
頭先係hotcha壇道見到個poz,
係一張hotcha演唱會既poster相,
勁型呀.........> <

比平時sexy左d咁啦!!
見到即刻save左....xD
因為實在太令喇...
我諗我應該會用佢黎整下ban or icon,
希望大家十卜下啦=]
除左呢件超開心既事之外,
仲有一件事都令我幾開心嫁...
就係我今日終於抄晒chem果150次書喇...haha
因為今日有老師冇返,
所以有3堂空堂,
多左好多時間,
我就拎左呢d時間抄chem喇...
而家抄晒lu....
唔洗擔心下個星期一交唔到...xD
|
|
發表時間:2008-11-20 09:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 52 | »
|