MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

 
♥`My Sweet Memory=]
vicky1025
暱稱: ★`waiii;>
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
紅日唔洗返學^____^v
Happy Birthday to AJ...
Yeah*v*!!
終於肯打blog喇=v=
第2次見佢真人0u0`
文章分類
全部 (256)
我的xanga!!
按此進入我的Xanga!!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
zhijai;`
A_A (cindyyyan)
bee*_* (becausebom)
lOvE=yOU>> eUNICe
傻思
DING2:o) (d1ng)
東方村民 (Travis21)
メ傷心鬼ャ
朱朱
朱古力``>3<
瑜瑜
朱古力
小寒
孤单的小女孩
★elaine.fung;)`
chinglam. (siu_Lambaby)
Roy少
★chinggggg
肥妹...黃翠*v*~~~
wingja1;D (wingja1v3v)
網站連結
*棉花糖~ yahoo! BLOG
[email protected]...
fi0naa babiii ' s-B...
Freeman Blog
G.E.M. 17歲的音樂.1...
Regen@HotCha ..There...
Winkie@HotCha Ya Got...
★ミミ 杳 ★ 杳言杳語...
我的Xanga!!
梨のBl0g
碧碧既BloG*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 256
留言總數: 227
今日人氣: 0
累積人氣: 5070
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 5 月 1 日  星期六   晴天


紅日唔洗返學^____^v 滿足

分類: 未分類

難得今個星期六是紅日`

英文班都不用上了..hehe

整天在家中對著電腦....

不停看韓劇

說說另外的事吧!!`

beast的孩子們前幾天去了美國`

想不到今天就返韓國了`

因為看了他們今天的music core^______^

又是我為大家送上片段的時候了xdxd

http://www.youtube.com/watch?v=j7Xg-nv74O8

今次應該是shock的最後一次舞台嚕`

因在forum上得知他們下星期便會開始後續曲的活動`

聽說是以抒情歌come back呢

相信應該就是那首Easy吧`

以下是Easy的新版本=]

http://www.youtube.com/watch?v=gT8NCqO8T_k&feature=related

個人認為比原版本好聽`

多了綱琴和小提琴伴奏`

聽上去感情豐富了`

好..想說的都說完了xddd

發表時間:2010-05-01 06:59 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2010 年 3 月 30 日  星期二   晴天


Happy Birthday to AJ`>v< 愉快

分類: 未分類

今日3月30日`

Beast的李起光生日快樂嚕

不知韓國那邊其餘的5個孩子有否給起光什麼生日驚喜呢??!

發表時間:2010-03-30 06:04 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2010 年 3 月 27 日  星期六   晴天


Yeah*v*!! 愉快

分類: 未分類

弓喜beast的孩子們在前天的Mcountdown中得到了第1

孩子們下次不要再哭得那麼利害了`

連歌也唱不到嚕..hehe

緊記前路還有很多個第1等著你們喔=]

必須習慣一下嚕xdxd

b2uty們會努力不懈地支持你們的!!

送上他們開心落淚的得獎片段吧@v@

http://www.youtube.com/watch?v=k2g9zjblqN4&feature=related

暫時還沒找到高清的-v-

所以畫質有點差`

抱歉~_____~

發表時間:2010-03-27 01:17 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2010 年 2 月 3 日  星期三   陰天


終於肯打blog喇=v=

分類: 未分類

 上1次打blog已經係12月既事xdxd

呢幾日我地班都要dai口罩

因為有3個同學冇返`

都係流感徵狀`

其實我坐緊既位置都好危險`

冇返果3個都係係我果2行`

一個係執邊`

一個係我後面`

一個係前面再前面-v-

但係dai口罩真係dai到我好辛苦~____~

會容易d眼瞓嫁囉>____<

dai耐d仲暈暈地tim`

我地今日淨係班主任既堂先有dai`

作晒反...haha

********************************************

日日開親電腦都會上youtube睇beast

http://www.youtube.com/watch?v=58Gw86szqXk

得閒上去睇下啦^_____^

金色頭髮果個好令仔`

(其實我覺得而家6個都好順眼)

佢地呢段片係goodbye stage`

姐係表示佢地要暫別舞台T^T

聽聞goodbye stage之後都係成幾個月先會再出返黎`

唔制呀

要等咁耐....

係2pm未comeback之際`

beast又goodbye埋`

知唔知我好hurt嫁

**********************************************

Y-kiss要+油>v<

努力練好d舞`

見我地由最初散沙咁`

到而家都好好多喇*v*

我地得嫁

發表時間:2010-02-03 09:58 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2009 年 12 月 13 日  星期日   晴天


第2次見佢真人0u0` 滿足

分類: 未分類

標題所講既"佢"係邊個呢??!`

就係gem喇xdxd

頭先係新都城見到佢`

我係上層望正佢..hehe

影左d相

但係冇一張係佢望左上黎既~____~

得佢一個壓場`

都咁多人睇^____^

都係質素差`

請見諒

記得第1次見gem係上年既事`

2008新人巡禮*v*

都係係新都城`

果日唔知點解佢上左上面果層去洗手間喎...

咁我就同媽咪係一間叫上海婆婆既食店出黎啦`

跟住媽咪同我講呀gem喎...

我先知原來gem係我隔離行過xdxd

我好記得果日佢著粉藍色裙嫁

我未反應果黎佢就行走左嚕`

如果唔係我一定同佢say hi搵佢影相

ps.12月13日nana生日大大大快樂>v<

發表時間:2009-12-13 06:05 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]