| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 5 月 1 日 星期六  |
2010 年 3 月 30 日 星期二  |
|
Happy Birthday to AJ`>v<  |
分類: 未分類 |
|
今日3月30日`
Beast的李起光生日快樂嚕
不知韓國那邊其餘的5個孩子有否給起光什麼生日驚喜呢??!
|
|
發表時間:2010-03-30 06:04 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 3 月 27 日 星期六  |
2010 年 2 月 3 日 星期三  |
|
終於肯打blog喇=v= |
分類: 未分類 |
|
上1次打blog已經係12月既事xdxd
呢幾日我地班都要dai口罩
因為有3個同學冇返`
都係流感徵狀`
其實我坐緊既位置都好危險`
冇返果3個都係係我果2行`
一個係執邊`
一個係我後面`
一個係前面再前面-v-
但係dai口罩真係dai到我好辛苦~____~
會容易d眼瞓嫁囉>____<
dai耐d仲暈暈地tim`
我地今日淨係班主任既堂先有dai`
作晒反...haha
********************************************
日日開親電腦都會上youtube睇beast
http://www.youtube.com/watch?v=58Gw86szqXk
得閒上去睇下啦^_____^
金色頭髮果個好令仔`
(其實我覺得而家6個都好順眼 )
佢地呢段片係goodbye stage`
姐係表示佢地要暫別舞台T^T
聽聞goodbye stage之後都係成幾個月先會再出返黎`
唔制呀
要等咁耐....
係2pm未comeback之際`
beast又goodbye埋`
知唔知我好hurt嫁
**********************************************
Y-kiss要+油>v<
努力練好d舞`
見我地由最初散沙咁`
到而家都好好多喇*v*
我地得嫁
|
|
發表時間:2010-02-03 09:58 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 12 月 13 日 星期日  |
|
第2次見佢真人0u0`  |
分類: 未分類 |
|
標題所講既"佢"係邊個呢??!`
就係gem喇xdxd
頭先係新都城見到佢`
我係上層望正佢..hehe
影左d相
但係冇一張係佢望左上黎既~____~
得佢一個壓場`
都咁多人睇^____^

都係質素差`
請見諒
記得第1次見gem係上年既事`
2008新人巡禮*v*
都係係新都城`
果日唔知點解佢上左上面果層去洗手間喎...
咁我就同媽咪係一間叫上海婆婆既食店出黎啦`
跟住媽咪同我講呀gem喎...
我先知原來gem係我隔離行過xdxd
我好記得果日佢著粉藍色裙嫁
我未反應果黎佢就行走左嚕`
如果唔係我一定同佢say hi搵佢影相
ps.12月13日nana生日大大大快樂>v<
|
|
發表時間:2009-12-13 06:05 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 52 | »
|