| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 6 月 24 日 星期三 驟雨 |
|
放假lu*3*  |
分類: 未分類 |
|
今日完左TSA喇`
今學年所有exam完滿結束,
就放學果時老師都宣佈停課lu`
只係7月11號要返去結業禮,
拎成績表同睇自己入左邊班搞班務之類,
諗諗下停課都唔係咁好姐`
成日係屋企都可能會悶,
但只要唔洗我聽書就ok喇^___^
-----------------------------------------------------------
又一件開心既事喇>v<
繼hotcha同啤梨既時光之光後,
而家gem都有新歌喇`
叫做all about you,
超級正*v*
regen係blog道講過佢地就快又有新歌,
係快歌黎既,
錄好音排埋舞tim喇...
真係好期待>v<`
|
|
發表時間:2009-06-24 07:13 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 6 月 19 日 星期五 酷熱 |
|
都算進步了-v-"  |
分類: 未分類 |
|
呢兩日都係對卷日,
d卷都派得差唔多喇`
對自己都冇咩大期望成績會好,
但相比起第一學期exam係進步左,
都唔知入唔入到自己想入果班,
如果入唔到就死喇...
一定讀得好辛苦 
不過都係要等7月13日先知自己入到咩班,
下個星期2同3就TSA喇...
我唔想TSA,
但又唔想停課喎`
睇新聞都係話盡量會等中3完左TSA先會全港停課,
poz返exam前整既1個餅先=]

之前我只係搵到"時光之光"既dj版,
但我最新搵到一個清d既*v*
雖然唔知佢係咪就係原聲版,
但起碼都比dj版好聽得多啦... 
upload左一條link俾大家download,
http://www.sendspace.com/file/tld4n5
未聽過既一定要down黎聽喇>v<
真係好好聽嫁xdxd`
|
|
發表時間:2009-06-19 09:08 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 6 月 13 日 星期六 酷熱 |
2009 年 5 月 30 日 星期六  |
|
忍唔住要玩喇''>333<  |
分類: 未分類 |
|
exam都未到,
我已經忍唔住不停玩電腦喇>___<
我既自制能力真係差=v="
見到d同學上堂果陣不停發問,
小息果陣爭取時間溫習,
突然覺得自己好似一d努力都未付出過,
到到exam完左成績都出埋果陣,
就話自己當時真係溫得唔夠,
覺得自己好失敗... 
-------------------------------------------------------
今日同媽咪去食野果陣,
見到有樣野叫做粗烺煎餅xdxd'
一見到"煎餅" 
我就叫左黎試...呵呵

食落軟棉棉,
雖然係煎,
但一d都唔覺得佢會熱氣,
仲好有蛋糕feel tim...
只係爭小小甜味=]
好味度:★★★☆☆
好味度俾3粒星你啦<3
|
|
發表時間:2009-05-30 09:23 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 5 月 24 日 星期日  |
|
就快exam喇>___<"  |
分類: 未分類 |
|
4/6就exam喇....
如果今次成績唔好,
都唔知選科果道會派成點,
應該都要等到6月中我先會打blog lu...
而家就poz返晒我exam前整既圖先啦=]
呢個係送俾琳既,
多謝佢之前整俾我既ban,
而家回禮俾你喇>v<

呢個送濰濰既,
希望你鍾意啦!?!?
我好囍呢個嫁>3<

跟住係送chocolate的,
自問真係好嘔囉d icon...T^T

跟住呢個都係送俾人既,
不過佢唔係用qooza,
應該黎唔到拎,
不過都poz左先啦*v*

最後送上icon3粒,
要借請通知...plz

係咁多喇0v0....byebye
|
|
發表時間:2009-05-24 09:41 AM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 52 | »
|