MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

 
♥`My Sweet Memory=]
vicky1025
暱稱: ★`waiii;>
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
紅日唔洗返學^____^v
Happy Birthday to AJ...
Yeah*v*!!
終於肯打blog喇=v=
第2次見佢真人0u0`
文章分類
全部 (256)
我的xanga!!
按此進入我的Xanga!!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
DING2:o) (d1ng)
★LamLamBaby` (LamLam1130)
朱朱
wingja1;D (wingja1v3v)
★elaine.fung;)`
小鰻._.
christy (Christie0517)
唯愛Hotcha
bee*_* (becausebom)
rajaiii:)! (racheljaiii)
Roy少
愛汶M&M
朱古力``>3<
kathy琳
★chinggggg
肥妹...黃翠*v*~~~
琳琳~
zhijai;`
A_A (cindyyyan)
小櫻田のCeCi衰鬼
網站連結
*棉花糖~ yahoo! BLOG
[email protected]...
fi0naa babiii ' s-B...
Freeman Blog
G.E.M. 17歲的音樂.1...
Regen@HotCha ..There...
Winkie@HotCha Ya Got...
★ミミ 杳 ★ 杳言杳語...
我的Xanga!!
梨のBl0g
碧碧既BloG*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 256
留言總數: 227
今日人氣: 1
累積人氣: 5074
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 24 日  星期三   驟雨


放假lu*3* 愉快

分類: 未分類

今日完左TSA喇`

今學年所有exam完滿結束,

就放學果時老師都宣佈停課lu`

只係7月11號要返去結業禮,

拎成績表同睇自己入左邊班搞班務之類,

諗諗下停課都唔係咁好姐`

成日係屋企都可能會悶,

但只要唔洗我聽書就ok喇^___^

-----------------------------------------------------------

又一件開心既事喇>v<

繼hotcha同啤梨既時光之光後,

而家gem都有新歌喇`

叫做all about you,

超級正*v*

regen係blog道講過佢地就快又有新歌,

係快歌黎既,

錄好音排埋舞tim喇...

真係好期待>v<`

發表時間:2009-06-24 07:13 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2009 年 6 月 19 日  星期五   酷熱


都算進步了-v-" 愉快

分類: 未分類

呢兩日都係對卷日,

d卷都派得差唔多喇`

對自己都冇咩大期望成績會好,

但相比起第一學期exam係進步左,

都唔知入唔入到自己想入果班,

如果入唔到就死喇...

一定讀得好辛苦

不過都係要等7月13日先知自己入到咩班,

下個星期2同3就TSA喇...

我唔想TSA,

但又唔想停課喎`

睇新聞都係話盡量會等中3完左TSA先會全港停課,

poz返exam前整既1個餅先=]

之前我只係搵到"時光之光"既dj版,

但我最新搵到一個清d既*v*

雖然唔知佢係咪就係原聲版,

但起碼都比dj版好聽得多啦...

upload左一條link俾大家download,

http://www.sendspace.com/file/tld4n5

未聽過既一定要down黎聽喇>v<

真係好好聽嫁xdxd`

發表時間:2009-06-19 09:08 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2009 年 6 月 13 日  星期六   酷熱


好多好消息喔>v< 滿足

分類: 未分類

首先就緊係我已經exam完啦`

但係下個星期一仲有TSA mock test,

不過我TSA都唔上心既,

我都已經當exam晒lu...xdxd`

哇>3<`超級開心呀!!?

hotcha有新歌喇...

係同啤梨合唱既"時光之光"

勁好聽囉>v<

好耐都冇聽過呢d類型既歌喇...

之後有d片想同大家分享,

"然後會想起你"既mv出左喇>3333<

都係岩岩係forum睇到,

影到佢地超令女xddd

即刻有得睇片=)

仲有就係regen跳eat you up既片,

如果大家記得既話,

就應該係regen個blog睇過嫁喇=]

但係係冇聲既係咪??!

不過呢個有聲嫁*v*

超正xdxdddd`

型到爆...呵呵

同regen跳果個男仔仲型>v<

唔睇就走寶囉xdddd

發表時間:2009-06-13 05:51 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2009 年 5 月 30 日  星期六   晴天


忍唔住要玩喇''>333< 愉快

分類: 未分類

exam都未到,

我已經忍唔住不停玩電腦喇>___<

我既自制能力真係差=v="

見到d同學上堂果陣不停發問,

小息果陣爭取時間溫習,

突然覺得自己好似一d努力都未付出過,

到到exam完左成績都出埋果陣,

就話自己當時真係溫得唔夠,

覺得自己好失敗...

-------------------------------------------------------

今日同媽咪去食野果陣,

見到有樣野叫做粗烺煎餅xdxd'

一見到"煎餅"

我就叫左黎試...呵呵

食落軟棉棉,

雖然係煎,

但一d都唔覺得佢會熱氣,

仲好有蛋糕feel tim...

只係爭小小甜味=]

好味度:★★★☆☆

好味度俾3粒星你啦<3

發表時間:2009-05-30 09:23 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2009 年 5 月 24 日  星期日   雨天


就快exam喇>___<" 愉快

分類: 未分類

4/6就exam喇....

如果今次成績唔好,

都唔知選科果道會派成點,

應該都要等到6月中我先會打blog lu...

而家就poz返晒我exam前整既圖先啦=]

呢個係送俾琳既,

多謝佢之前整俾我既ban,

而家回禮俾你喇>v<

呢個送濰濰既,

希望你鍾意啦!?!?

我好囍呢個嫁>3<

跟住係送chocolate的,

自問真係好嘔囉d icon...T^T

 

跟住呢個都係送俾人既,

不過佢唔係用qooza,

應該黎唔到拎,

不過都poz左先啦*v*

最後送上icon3粒,

要借請通知...plz

係咁多喇0v0....byebye

發表時間:2009-05-24 09:41 AM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]