MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

 
♥`My Sweet Memory=]
vicky1025
暱稱: ★`waiii;>
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
紅日唔洗返學^____^v
Happy Birthday to AJ...
Yeah*v*!!
終於肯打blog喇=v=
第2次見佢真人0u0`
文章分類
全部 (256)
我的xanga!!
按此進入我的Xanga!!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
琪琪
愛汶M&M
★LamLamBaby` (LamLam1130)
kathy琳
█Niki女[HotCha 粉絲]
lOvE=yOU>> eUNICe
rajaiii:)! (racheljaiii)
[=''糖糖''=] (sweet_fion)
lion:) (tracy_c)
朱朱
wingja1;D (wingja1v3v)
.`gwingkuen;-
★chinggggg
★CSH★Kavina (love_kawing)
東方村民 (Travis21)
傻思
~牙C>>
メ傷心鬼ャ
傻傻的我﹏榕
珍珠奶茶
網站連結
*棉花糖~ yahoo! BLOG
[email protected]...
fi0naa babiii ' s-B...
Freeman Blog
G.E.M. 17歲的音樂.1...
Regen@HotCha ..There...
Winkie@HotCha Ya Got...
★ミミ 杳 ★ 杳言杳語...
我的Xanga!!
梨のBl0g
碧碧既BloG*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 256
留言總數: 227
今日人氣: 0
累積人氣: 5068
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 19 日  星期日   雨天


^______^ 愉快

分類: 未分類

唔知打咩標題好.....haha

咁就求其啦....^______^"

頭先睇到qui update左blog,

但係佢冇講到美國既野,

會唔會跟本未去呢?!?!

而家電視播緊金像獎頒獎禮,

我睇forum係話hotcha有份擔任表演嘉賓嫁....

咁應該因間會見到佢地嫁喇掛?!?!

gem都有份擔任表演嘉賓嫁...

新餅餅x)

個字效係我無意中發掘出來的...kaka^3^

自己都蠻喜歡哇....

發表時間:2009-04-19 09:32 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2009 年 4 月 18 日  星期六   雨天


好掛住熱茶呀!!>////< 愉快

分類: 未分類

我掛住我既熱茶呀....

聽講佢地去左美國做show,

IFPI果個唱片銷量頒獎禮都冇去,

但我睇winkie個blog,

winkie話只係會留2日嫁咋喎!?!?

正常應該返左hk好耐先岩,

佢地呢排都冇咩funz,

搞到我好掛住佢地

聽我個fd講佢地係4月30日有個小型音樂會,

同埋年底會出大碟,

期待中....

今朝早上gem既blog,

佢話有一位德國既音樂人偶然咁聽到where did u go呢首歌,

呢位音樂人覺得呢首歌係好適合remix既歌曲,

所以Where Did U Go 2.0 Remix版本就誕生左喇@v@

唔識點樣擺上黎俾大家聽tim...

上gem既blog聽啦...haha

http://hk.myblog.yahoo.com/gem_tang/article?mid=25599

我自己覺得幾好聽嫁...唔錯唔錯>v<

發表時間:2009-04-18 09:20 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2009 年 4 月 14 日  星期二   酷熱


覺得自己好幸運呀... 滿足

分類: 未分類

哇....今日熱爆呀

早讀果陣爆多手汗,

本書如果唔用手整住又會合返埋喎....

後來我為左唔好整濕本書(因為本書係問人借嫁XD),

就拎左第二本英文圖書出黎睇,

起碼呢本唔洗用手整住都唔會合返埋,

今日手汗指數係百分之一百呀=(

----------------------------------------------------------------------

今日派左幾科既卷,

中文,地理同eng list唔合格呀T^T

其他都ok滿意咁啦....

呢幾日都會陸續派卷嫁喇...

希望唔好咁多唔合格啦

點解我標題道講我好幸運呢!?!?

因為今日地理堂果陣有個同學突然嘔,

上TSA果時佢又嘔第二次,

大家都應該仲未明點解我講幸運,

就係因為調左位,

如果唔係今朝老師幫我地調左位,

我就會係坐係佢執邊果個(未調位前我係同佢坐埋一齊),

我可能已經遭左殃喇....

之後老師即刻疏散我地去課室門口先,

通知校工,

然後分批俾我地入去拎返自己袋,

就去第二個課室上堂,

但落到去第二個課室都夠鐘落堂lu...

真係好幸運今朝老師幫我地調左位,

感謝上天哇>v<

之後放學去補習,

媽咪話補習社打過黎,

我就打返去問咩事啦....

原來係班友仔放晒我飛機,

全部都返早晒4點果班,

搞到5點半得返我一個補,

由於我太憎1對1補習,

所以我最後冇落去補....haha

同呀媽去左歎下午茶

不過算啦....

佢地後來都有打黎同我講返,

你地下次唔好再撇低我一個唔理呀

發表時間:2009-04-14 09:03 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2009 年 4 月 13 日  星期一   雨天


返學lu^__^ 愉快

分類: 未分類

聽日返學喇....

雖然都開心可以見返d同學,

但係聽日都會派卷,

可能又會俾呀媽鬧一大餐嫁喇>3<

呢個係我復活節假期最後一個ban喇=]

硬係覺得怪怪地

 

發表時間:2009-04-13 09:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2009 年 4 月 12 日  星期日   陰天


做晒d功課lu=D 愉快

分類: 未分類

前日我先話有咩功課都未知,

點知今日就做晒lu...haha

其實我只係做晒我知果d功課,

但應該就冇漏既^__^(希望啦...XD)

我都係岩岩先做完最後一樣功課,

就即刻黎打blog喇=]

-------------------------------------------------

終於有新圖喇,,,

之前因為冇咩idea所以整唔到新圖,

不過我部電腦近排lag機lag得好緊要,

特別係整緊圖果陣T^T

搞到我整一張圖都要好耐,

所以產量比較小,

請各位見諒,

<呢個調色搞到呀gem超有洋娃娃feel囉...睇落仲好似濃妝左d咁...haha

一個大餅,

然後到我既茶b喇,,,

超囍煎煎果個>v<

唔知點解近排愛上了整icon...XDXD

發表時間:2009-04-12 09:35 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]