| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 4 月 19 日 星期日  |
|
^______^  |
分類: 未分類 |
|
唔知打咩標題好.....haha
咁就求其啦....^______^"
頭先睇到qui update左blog,
但係佢冇講到美國既野,
會唔會跟本未去呢?!?!
而家電視播緊金像獎頒獎禮,
我睇forum係話hotcha有份擔任表演嘉賓嫁....
咁應該因間會見到佢地嫁喇掛?!?!
gem都有份擔任表演嘉賓嫁... 
新餅餅x)

個字效係我無意中發掘出來的...kaka^3^
自己都蠻喜歡哇....
|
|
發表時間:2009-04-19 09:32 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 18 日 星期六  |
|
好掛住熱茶呀!!>////<  |
分類: 未分類 |
|
我掛住我既熱茶呀....
聽講佢地去左美國做show,
IFPI果個唱片銷量頒獎禮都冇去,
但我睇winkie個blog,
winkie話只係會留2日嫁咋喎!?!?
正常應該返左hk好耐先岩,
佢地呢排都冇咩funz,
搞到我好掛住佢地 
聽我個fd講佢地係4月30日有個小型音樂會,
同埋年底會出大碟,
期待中.... 
今朝早上gem既blog,
佢話有一位德國既音樂人偶然咁聽到where did u go呢首歌,
呢位音樂人覺得呢首歌係好適合remix既歌曲,
所以Where Did U Go 2.0 Remix版本就誕生左喇@v@
唔識點樣擺上黎俾大家聽tim...
上gem既blog聽啦...haha
http://hk.myblog.yahoo.com/gem_tang/article?mid=25599
我自己覺得幾好聽嫁...唔錯唔錯>v<
|
|
發表時間:2009-04-18 09:20 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 14 日 星期二 酷熱 |
|
覺得自己好幸運呀...  |
分類: 未分類 |
|
哇....今日熱爆呀 
早讀果陣爆多手汗,
本書如果唔用手整住又會合返埋喎....
後來我為左唔好整濕本書(因為本書係問人借嫁XD),
就拎左第二本英文圖書出黎睇,
起碼呢本唔洗用手整住都唔會合返埋,
今日手汗指數係百分之一百呀=(
----------------------------------------------------------------------
今日派左幾科既卷,
中文,地理同eng list唔合格呀T^T
其他都ok滿意咁啦....
呢幾日都會陸續派卷嫁喇...
希望唔好咁多唔合格啦 
點解我標題道講我好幸運呢!?!?
因為今日地理堂果陣有個同學突然嘔,
上TSA果時佢又嘔第二次,
大家都應該仲未明點解我講幸運,
就係因為調左位,
如果唔係今朝老師幫我地調左位,
我就會係坐係佢執邊果個(未調位前我係同佢坐埋一齊),
我可能已經遭左殃喇....
之後老師即刻疏散我地去課室門口先,
通知校工,
然後分批俾我地入去拎返自己袋,
就去第二個課室上堂,
但落到去第二個課室都夠鐘落堂lu...
真係好幸運今朝老師幫我地調左位,
感謝上天哇>v<
之後放學去補習,
媽咪話補習社打過黎,
我就打返去問咩事啦....
原來係班友仔放晒我飛機,
全部都返早晒4點果班,
搞到5點半得返我一個補,
由於我太憎1對1補習,
所以我最後冇落去補....haha
同呀媽去左歎下午茶 
不過算啦....
佢地後來都有打黎同我講返,
你地下次唔好再撇低我一個唔理呀 
|
|
發表時間:2009-04-14 09:03 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 13 日 星期一  |
|
返學lu^__^  |
分類: 未分類 |
|
聽日返學喇....
雖然都開心可以見返d同學,
但係聽日都會派卷,
可能又會俾呀媽鬧一大餐嫁喇>3<
呢個係我復活節假期最後一個ban喇=]

硬係覺得怪怪地
|
|
發表時間:2009-04-13 09:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 12 日 星期日  |
|
做晒d功課lu=D  |
分類: 未分類 |
|
前日我先話有咩功課都未知,
點知今日就做晒lu...haha
其實我只係做晒我知果d功課,
但應該就冇漏既^__^(希望啦...XD)
我都係岩岩先做完最後一樣功課,
就即刻黎打blog喇=]
-------------------------------------------------
終於有新圖喇,,,
之前因為冇咩idea所以整唔到新圖,
不過我部電腦近排lag機lag得好緊要,
特別係整緊圖果陣T^T
搞到我整一張圖都要好耐,
所以產量比較小,
請各位見諒,

<呢個調色搞到呀gem超有洋娃娃feel囉...睇落仲好似濃妝左d咁...haha
一個大餅,

然後到我既茶b喇,,,

超囍煎煎果個>v<
唔知點解近排愛上了整icon...XDXD
|
|
發表時間:2009-04-12 09:35 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 52 | »
|