| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 4 月 5 日 星期日  |
|
有新餅到;;;  |
分類: 未分類 |
|
大家唔好誤會"餅"既意思真係食得果d餅喎...
其實係指banner咁解,
我都好耐冇整ban喇...
希望冇退步到啦*v*
先黎一粒icon,

然後係blog既top ban,
整左好耐嫁喇^___^

跟住係送fd子既,


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
前日同媽咪去左9龍城行街,
買左隻波鞋仔掛飾同一個刻名牌仔,

我仲叫個店員幫我係後面刻埋"LovE Hotcha",
<我超囍呢>v<
噚日同媽咪家姐食完野行行下就行左入間時裝舖,
跟住發現果間舖d膠袋幾令,
係用米奇做主題嫁...
而家成日都話要環保,
買野都未必有膠袋俾你,
所以我而家見到d幾令既膠袋都會收藏,

今日我第一次飲到咖啡既味道,
雖然只係鴛鴦,
但係我都覺得唔錯,
適應一下咖啡陣味先,
費時一飲超苦搞到我以後都唔敢飲咖啡,
頭先上forum睇左hotcha噚日成立二周年果個party d相,
佢地3個著晒校服,
連去果d fans都要著,
好令女呀佢地0v0
著起校服既佢地好cute,
講住咁多先....bye bi
|
|
發表時間:2009-04-05 09:45 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 2 日 星期四 寒冷 |
|
大風指數爆登呀...  |
分類: 未分類 |
|
今日超大風呀.....
返學又咁大風,
放學又咁大風,
吹到人地個頭亂晒
黑人憎到死><
入返正題先,
今日終於離開束縛,
因為統測完左喇...yeah
聽日已經唔洗返學放easter holiday喇...
放學之後去舖頭等媽咪放工,
一入到舖頭就見到台面擺左本yes!!
封面仲要係hotcha tim呀....wo
原來今次係講hotcha成立二周年呀....
回顧左佢地好多出道到而家既野,
4月4日唔單只係清明同兒童節,
仲係hotcha成立二周年,
happy bithday to hotcha>v<
|
|
發表時間:2009-04-02 05:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 22 日 星期日  |
|
好熱氣0﹏0  |
分類: 未分類 |
|
今朝早一起身,
發現牙教位果道好痛,
一張大小小個口就會痛,
食野超辛苦囉>_<
+上又生左粒大"非支"喎...
本身以為牙教位果道無啦啦痛,
係因為牙教果道俾我瞓覺瞓到移左位啦...
但係原來唔係,
我去睇中e果時佢話係因為熱氣,
仲叫我唔好食朱古力,
咁就唯有暫時放棄我屋企果堆朱古力啦T^T
其實晏奏我已經飲左杯夏桑菊嫁喇...
但因為覺得冇咩改善,
所以就去左睇中e,
岩岩先飲完碗中藥,
都好耐冇睇過中e喇....
苦死我>﹏<
希望聽朝起身個牙教唔會再痛啦...
|
|
發表時間:2009-03-22 09:29 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 26 日 星期一  |
|
落地開花 富貴榮華!?!?  |
分類: 未分類 |
|
Happy 牛 Year呀>v<
話說噚日同家人食完團年飯之後,
就去行左陣花市啦....
買左枝五"袋"同堂,
之後就去左百佳買d野,
我果時就拎住袋衫既,
都ok大袋啦...
跟住唔小心撞跌左枝酒,
枝酒20幾蚊,
如果果d酒唔係放係最低果格我都唔會撞到啦!!
真係唔好彩,
不過當中都d好彩既,
就係唔洗賠錢,
09年最尾果日有d咁既事,
會唔會有意思嫁呢??
我諗起落地開花 富貴榮華,
咁我09年係咪真係會富貴d呢.....haha
----------------------------------------------------------------------
hotcha隻演唱會碟出左喇....
但我仲未買T_T
103蚊,
唔知呀媽肯唔肯買呢!?!?
|
|
發表時間:2009-01-26 02:38 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 18 日 星期日  |
|
期待已久....  |
分類: 未分類 |
|
hotcha終於出演唱會碟喇....
今次呢個係SEXXY-FUNNY-COOL 2.0讚賀版,
除左有演唱會讚賀封面之外,
仲送09年坐枱年曆,
入面+多左兩首新歌同一個mv,
新歌就係"我要最喜愛的"同"然後會想起你"
mv就係"我要最喜愛的"
1月21號推出喇....
等左好耐喇> <
希望唔會太貴啦!!
之前部電腦開唔到,
所以有一排冇得整ban,
而家搞掂左開到lu...
即刻整左個新ban,
<我覺得都ok型^___^
噚晚睇睇下電視睇到佢地永成果個廣告,
係最新嫁.......
好令女呢=]
|
|
發表時間:2009-01-18 11:52 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 52 | »
|