| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 14 日 星期三  |
|
好彩唔洗罰企...  |
分類: 未分類 |
|
今日英文堂既秩序分勁低囉!!
得4分
miss仲同我地定左個目標,
就係如果低過8分,
小1分就罰企15分鐘,
我地得4分咋喎.....
咁咪姐係要企一粒鐘...........??
好彩,
經過討論之後,
miss好似話今個星期當適應期,
總之最後我地全班都唔洗罰企啦!!
普通話堂果時,
因為miss chan喉嚨唔係好舒服,
所以講唔到書,
跟住佢就俾我地睇台灣既一套劇《轉角遇到愛》,
好好睇呀...........
到到落堂老師cut既時候,
我都仲想睇
自己上網睇下搵唔搵到啦!!
|
|
發表時間:2008-05-14 10:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 13 日 星期二 清涼 |
|
2008-05-13  |
分類: 未分類 |
|
今日好準時地放學,
返到屋企就食左4個乾蘇餅(haha~~好肚餓既我 )
lunch個飯又食得唔多,
返到屋企見到有成包乾蘇餅,
仲唔食返多d補數咩...........
呀媽聽到都話我洗唔洗咁勁呀!!^^

呢個好味嫁~~
|
|
發表時間:2008-05-13 10:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 12 日 星期一 清涼 |
|
2008-05-12  |
分類: 未分類 |
|
今日食中午有人請,
某某人真係好大食,
食左2百幾蚊,
好彩唔係我地俾錢....kaka
夜晚去左東港城食,
勁快有位,
諗住去東港城睇d野,
但係都係搵唔到> <
|
|
發表時間:2008-05-12 10:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 10 日 星期六  |
|
好好聽嫁....  |
分類: 未分類 |
|
近排有兩首歌我覺得好好聽嫁...
就係陳柏宇既《I Miss You》同埋裕美既《漂流記》,
推介俾大家,
今日返到屋企,
無聊得制,
就學《了了》既step,
有d跳黎跳去都跳唔似....
|
|
發表時間:2008-05-10 10:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 9 日 星期五 酷熱 |
|
打得好過癮....  |
分類: 未分類 |
|
今日PE堂,
有得打羽毛球,
打得勁開心,
好刺激.......
但係就熱到爆炸,
係補習社無聊映左d相,


係人地個筆袋黎嫁...kaka
|
|
發表時間:2008-05-09 10:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 52 | »
|