聽日......9月1號,
5想尼臨嘅日子,
係第1次話唔想開學,
開學後,
我嘅星球淨係圍繞住hw, dict, quiz, test同exam,
已厭倦古板嘅生活......
今年嘅8月31號過得異常平靜,
已經冇左過往嘅興奮,
舊年嘅9月1號,
我帶住驚同期待踏入中學旅程,
今年......
又會係點架呢?
去年對中一的興奮,
換成今年對中二的無奈...
6年的中學生活,難道要在test中渡過?