=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
今 日 我 有 d 唔 豬 服 -3-
個 人 好 嘈 下 =~=
好 似 嚇 親 左 d fd 仔 -3-
感 sor sor 呀 > <
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
死 人 x sir \~/
留 我 堂 ~~
又 唔 知 我 wing wing 地
可 能 一 時 唔 留 神 比 車 車 死 左 架 . ...( 可 能 性 0%= =)
正 人 賤 人 呀 -0- ~~
不 過 佢 有 時 都 幾 好 人 ge = =
有 時 lo = =
打 住 感 多 先 - -...
下 次 再 打 - -
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
風 生 好 睇 ma @.@
記 住 留 cm 呀 @v@
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
|