出左事呀.....
之前打個d日記唔見曬呀-口-'''
咩事呀....'''???
我咩都無做過bo..
又無del過.....
點解唔見曬架....-.-'''
唔通有鬼-.-''
定無有人入過去...
之後del曬呢@.@??
是鬼但啦....
唔見左就算=v=
重新打過lo.....
kaka...
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
今日係''Happy MATHER Day''
一早我就同家姐去左酒樓霸位同mama飲茶...
等左成個幾鐘先有位-v-
飲完茶...
我地去做行街...
行左好奈...好奈....
行完之後去左街市-.-’’
之後就番屋企lo....’’’
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
|