好耐冇打日記la!
等我打番上個禮拜6MI先!
個日係競技日...好多人冇番呀!唔好反!
有3個回合的!前2個好好反!第3個都係!
不過頭兩個好複雜!所以唔講la!
我地講下第3個la!反閃被球呀!
我地對F.2呀!慘....
F.2 d人好狗囉!明明打中左又唔走!
我地1B得番呀陶1個!(輸左呀!)
不過都算la!人地狗姐我地唔係咪得囉!
仲有番研習班個陣條"啦"形怪!爆黑人真!
算la!唔講佢la!講番今日la!
冇咩事bor!今日!
只係條友成日喺到馬後炮!偶佢!
個陣反緊士但抽d時.地.人.事!
之後抽中佢個個喎!
之後抽D事件同地點都唔岩我地F.1喎!
抽到D時鍾酒店同打排球兼溝女囉!
跟住就話我地la!
話完之後條友同我8講話:
係囉!我本身係諗住一個平靜ge晚上..
一個平凡ge小男孩慶祝生日!
佢咁樣講bor!
之後我咪話:
頭先笑得最大聲ge又係你!e+馬後炮ge又係你!
你想點先?!
之後佢講左句 咩喎!
跟住佢講左d咩我冇聽到lu!
因為出已經唔想聽佢講野lu!
跟住就冇咩特別事發生lu!
完
|