n多日冇打日記la
等我總結一下先...
有一係我覺得好黑ge一日...(唔記得左星期幾..)
果日勁唔受囉!個頭勁痛對腳又係!
好似唔係我咁囉!之後番到去仲差d遲到tim!
之後諗住去開locker...點之唔記得帶locker條key喎!
之後唔知點算個陣又就打中..
所以借唔到書..
好彩我有帶到math姐冇擺喺locker!
之後中史..當然冇帶到!比佢罰成堂企喺到!
好核突囉!仲要比佢罰佢教到邊抄到邊...
不過我總覺得好似有d野幫左我咁!
佢竟然成堂教做作業教左個少少書
一板都唔夠!
之後小息問欣倩借書點之我要個d佢都要囉!==
之後就好唔happy咁番去!
跟住katie同natalie走過黎問我野..
之後講左一大輛野!佢幫我去借書bor!
我勁感動囉!想話!直情想喊tim!真係好感動!
放學番屋企..就諗今朝總覺得會好黑仔點之反而係辛運果個!
真係好開心囉個日!
之後接近10月好多quiz!仲要唔係一日一個!
係兩三個!所以忙到發癲!
唉!聽日仲有兩tim!
死得la!
唔講la!溫書...
|