今日要番英數研習班ge測試...
所以9點中就要起身
唉...唔知點解我總覺得爬自己日日都係打ing仗!
好無聊!
跟住11點中考完就要等到12點中食lunch
之後12點半就MI了!
今日玩左個世界大戰每班都有個國家名
佢話邊個國打邊個嗰陣就要捉人!
之後我一個都捉唔到...因為認唔到人
玩完呢個就坦克車
係用紙整既!
之後比賽...
我地部車分開左4節!
之後我地拓住d殘骸去終點!
我地第3名呀!唔錯...
之後2點小息2點半就崇拜la!
好悶! 今日佢最尾問我地邊個係信天主或想相信ge企喺身
跟住有人叫我地起身咁我就起身la!
之後佢叫我地出去填份野...
之後講左堆廢話!
唉...遲左放!4點3至放我地!
跟住去左m記食野!太肚餓la!
之後就行落去lu~
啊...下個星期要帶3去換!煩...
因為下個星期全部協和F.1 ge都會黎...
而我又係F.1所以要帶校服!
朝早反遊戲要著庫!下午崇拜要著校服!
唉...好麻煩呀!
啊...仲有部腦e+ handhand地呀!
可能我再打唔到日記嫁la!
各位注意唔係我唔再打日記係打唔到所以大家唔好失望!
I will be back!的...(今日我搞左好耐先開到部機==")
|