今日終於睇左火影第2部大電影lu~
唉~個腦都唔知莊咩成日唔記得!
暑假頭話睇e+先至黎睇唉~
唔洗自己dl家姐dl左再燒埋比我真好!
唔洗浪費d時間!
今集冇之前果集咁好睇!
不過都ok!唔悶!只係有d唔明...
去到最後好感合人呀!
呢集佐助已經走左嫁la!
果個比鳴門感化左果個人話要救佢地所以就
好偉大咁去犠牲la~
佢又知道鳴門會阻止佢所以就打暈左佢!
跟住鳴門暈左果陣見到佢同佐助互不理睜咁各行各路
跟住就醒左之後就去救佢la!
又係講左句好感人ge說話:
[我曾經失去一個朋友,所以我不想再失去任何一個朋友了!]
大約係咁la~= ="
之後救完之後佢地都暈左
有個醒左見到之前果幅黑色烈開左
係一個之前係敵人ge人一齊拖住手
而自己又比鳴門捉住左喎!
同果幅畫一樣!
之後就完lu~
我覺得兩套大電影都好好睇好感人!
不過就上集好睇d感人d!
喺到諗ing睇唔睇運動會果集...
聽講好好笑!
|