今日好鬼悶呀!
吞食又冇點反唔到!
所以就去+左日記個
音樂播放器d歌同換左顏色!
不過我都係中2藍色多!不過算la!
最好ge係我搵左好多之前搵唔到ge歌呀!
嵐la,YUI la d歌仲有夜王主題曲Mr.traveling man呀!
好開心!
跟住屋企冇人得我同細佬!
咁緊係我整嫁la!
ar媽話整意粉食..
咁我整la!整白汁!
佢話d汁唔整晒d粉嫁!叫我唔洗落晒d粉!
整左出黎岩岩好ge!但係細佬話我"西"晒包汁喎!
咁少粉用晒成包汁!(佢食屎la!)
跟住自己走去+d粉喎!
d粉諍凍冰冰又唔整熱佢!
最緊要係冇味!佢重要+完之後又唔食!
要我叫佢先食!跟住果d我食晒佢!
呢d人幾賤格!自己搞到咁ge樣又唔食!
|