今日又要番學慘慘慘!
我答10到番到學校ar sir遲到
佢9:10先黎!佢好過份!
入到去佢話中間果行先用得
其他果d未整!
去到中間果張枱到...發現勁污糟
補滿晒麈!嘔!
之後我即刻拎張紙巾出黎抹!
跟住開左機之後唔知點解
入唔到果個程式!
之後ar sir話要整下咁我就坐喺到呆等
點之比我發現隔離果個上網反ing
原來呀sir比反!(早講嘛!)
跟住10:00(放學la) 呀sir搞掂左幾部
佢話唔趕時間可以喺到等,做埋至走...
之後我等la,因為有得反多陣嘛咁咪等囉!
去到10:30呀sir仲未整我同葉欣倩果部
又冇咩野反所以就走la~
9:15黎打日記打左3個字...
岩岩好去睇狙魔人!
|