| 2006 年 8 月 3 日 星期四 |
今日又係一朝早起左身
ar媽一朝早問我"喂!今日番唔番?"
我話下!可以唔番咩?跟住就落去...
落到去睇新聞發現出面好亂!==+
點上去慈雲山ar?
跟住ar爸出黎...我問佢
喂今日番唔番好?佢話唔好番la!
一陣吹左你出馬路點算!
跟住就冇番到!上番去訓 la!
10點幾到比我家姐d fd嘈醒左= =
跟住落睇左陣電視就睇碟
睇番第1集魔盜王!因為第二日同囡囡睇戲!
好正ar!>.<由其係海盜!佢真係好正ar!
好其待聽日ar!
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |