今日2/8家姐生日!生日快樂!
今日發生左好多事呀!
所以篇日記會好長大家慢慢睇la!
今朝一早起身番學!好唔想番囉!
換3嗰陣發現ar媽琴日冇洗3!= =+
喺櫃''通''臭勿又冇...所以去問佢
佢竟然發皮氣罵我喎!跟住
愈諗愈激氣!咪同ar爸講唔番囉!
跟住同佢傾傾傾佢就幫我請la!
佢走左我就去左訓 la!
6點幾到ar媽番黎...我問佢野la!
佢走黎罵我話:你巴閉la!唔洗問我野嫁la!
你搵老豆咪得囉!聽日你自己起身la!我唔叫你la!
我聽到e句''聽日你自己起身la!我唔叫你la!"
咪話:唉!我知我好叻!唔洗喺咁多人面前讚我喎!
我好謙虛嫁!仲有呀!聽日你唔叫我仲好!借d2唔番囉咪!
我先唔會明知遲到仲番咁笨呀!
之後因為家姐生日咪出去食囉!
我地答的的去...等嗰陣冇咩野!
琳上車嗰陣突然勁大風!
吹陏左我!跟住就積克上車la!
食完番去家姐d朋友話黎同佢興祝!
本身出去但打風所以上黎!
佢地仲買埋蛋糕tim!
佢地反得太夜所以留左喺我地屋企訓!
不過佢地冇訓到反左成晚!
哈哈!我反電腦嗰陣發現d Livly多左3隻!
養埋!= =+
|