今日放假好開心呀!
可以訓"厄"d!
起左身之後冇野做又冇電視睇喎!
所以就開電腦反la~
但係開左又冇野做點算好呢!
跟住突然想整整個日記想整靚靚佢!
整完之後又突然想整隻日記寵物!
e+個日記有兩隻!有隻之前反過一隻就未反過想反下
但係果隻唔知屎唔屎餵佢食野呢!我唔識養呀!
唉!算la~遲d就識嫁la!
一陣去搵搵點整先!
跟住呢...我仲想整個音樂播放器
喺個壇到搵到...但係我唔識用呀!
雖然佢有說明,
但係我呢d低b個腦生喺屎忽ge又點會明bor!
唉!算la!遲d再左整
好la!今日打住咁多先la!
|