2006-07-28
唉!今日又要一早起身去番學la好唔想番!
唔知點解覺得好暈...(可能唔夠訓)
跟住放學覺得仲暈左d tim
但係番到屋企又冇咩野喎!
跟住我反完兩粒鍾電腦之後
又暈過仲有d尖寒尖凍之後去探熱
唔識睇@@!打比呀媽佢話用探耳果個
咁我用la!但係唔係oc係oF!(Oh My God!)
之後又打比呀媽...
佢詬有燒叫我訓一陣!我由4:30訓到6:30(真好訓!)
媽番黎再探過...燒得仲西厲跟住去睇醫生la~
佢比左5隻藥我!4隻就一日食4次一隻一日食兩次!
d藥好苦呀!><
« | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | ... | 162 | »