依家d堂悶到想嘔~
又勁眼睡~
~~~~~~~~~~
點解係都吾信我換左佢姐~
佢又吾係吾好~
有d野你地根本就吾了解我~
我呢d咁ge人又點會有人要啊~
就係有d人成日都話我冇得高~
所以依家吾輪到我揀人~人揀我啊~
又話我忘記吾到佢~
如果吾係你成日係我耳邊講~
我又點會記得佢啊~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日返埋學又放假啦~
中文堂~幾好啊~
個老師又得意~
今年鳳怡姐姐教我地歷史~
普通話堂時~
諗起以前cindy教我地個時真係好開心~
依家好似嚴左好多~
中史個老師吾係好識~
反而今年ge經濟老師又幾靚仔喎~
數學堂調左位~又坐得好前~
英文堂就來傻啦~
係咁講英文~
放學去睇戲~
原本諗住去睇【愛出貓】~點知冇喎~
後未睇【很想和你一起】~
呢部戲幾好睇~吾錯~吾錯~
今日第三日啦~要帶書返學~
我英、數都入bc~中文冇入到~
我最希望英文都入吾到最好~
因為最憎中、英文科~
英文堂~好悶~
仲要玩我最憎ge遊戲~
物理堂時~
果個曾sir突然間叫我名~真係被佢嚇死~
過左成個暑假啦~仲記得我個名~
真係勁~
物理第一日就有功課~
電腦堂~我要坐第一個位~
慘慘慘........
班主任堂玩遊戲~
我地win左~
不過又要影相~超吾想影~
都吾知邊條友話要影班相~