| vickyhappy : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2009 年 6 月 20 日 星期六  |
| 2009-06-20 |
分類: 未分類 |
今日係大日子~
丫妹打電話來提我~
我見到丫妹咁有心機~
做人家姐又點可以咁呢~

由於有人投訴所以改左啦

雖然呢幅圖吾係好靚~
但係好有心機架~
不過睇下大家比幾多D cm我啦~
我就有幾多心機~
|
2009 年 6 月 19 日 星期五  |
| 2009-06-19 |
分類: 未分類 |
今日考通識~
真係通通都吾識~
呢次可能會好差~
吾係好想認真去考~
好煩............ |
2009 年 6 月 17 日 星期三  |
| 2009-06-17 |
分類: 未分類 |
今日考數學~
諗住數學係我最把握ge~
點知今日考試~
我漏空左一題~
足足四分~
咁就冇左~
唉.........
今日有個人同我講左d野~
整到我好吾開心~
佢自己都冇諗過自己~
就係度話我~
一句講哂~
你乜都咁好~ |
|
|
|