| vickyhappy : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2009 年 5 月 15 日 星期五  |
| 2009-05-15 |
分類: 未分類 |
今日大家各行各路~
或者係好d ge~
心情勁差~
成日都冇聽書~係度發白日夢~
合唱團聽日比賽啦~
我呢d人唱到走哂音~老師都叫我去~
睇怕佢係聾左啦~
回屋企前~我同Vivian買左蛋糕食~
好味~【開心返】
|
2009 年 5 月 14 日 星期四  |
| 2009-05-14 |
分類: 未分類 |
我知我ge語氣係重左d~
但你又有冇諗過我ge感受啊~
你次次吾開心~都吾係搵我傾~
我忍左幾次~我都冇出聲到~
我ge脾氣就係咁架啦~
你忍吾到我~咁就吾好繼續落去啦~
我知你忍左好多次~
亦都好吾開心~好似所有野都係你錯咁~
既然係咁~分開未必係一件壞事~
或者大家以後見到面都吾會面阻阻~ |
2009 年 5 月 9 日 星期六  |
| 2009-05-09 |
分類: 未分類 |
我是否真得憎你呢∼
我是否真得生氣呢∼
不停問自己∼
何必咁固執呢∼
有一d誤會係大家都無心架啦∼
固執ge我∼
永遠直係識得講大話∼
得吾到別人ge信任∼
我從來都冇介意過∼
因為我可能係隨時欺騙緊你ge人∼
【為何我咁中意講大話呢???】 |
|
|
|