今日好開心~
下雨天總掛念從前~
吾知你仲記吾記得~
我地係隧道一齊係度避雨~
今日見到佢~
佢靚仔到爆~
放學係學校打排球~打羽毛球~打籃球~
好無聊係度等Vivian~
今日我估Eabby一定好開心~
返屋企時Derby請我飲維他奶~
鬼叫佢飲維他奶比我見到咩~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
點解Eabby咁好人架???
今日同佢一齊行~一齊背佛學d野~一齊係度傾解~
測驗ok識ge~
忽略左某人sorry~
我又係度扮病啦~
帶口罩雖然好難頂~
但為左好玩~不惜一切~
玩排球時見到佢好悶~
但我又可以點呢~
今日就到呢度啦~
~~~~~~~~~~~~~
點解Vivian咁靚女架???
答對有獎~絕對吾似Eabby個d不設實際ge禮物~
點解我身邊會發生咁多吾開心ge野喎~
乜都係我錯~
吾開心又係我錯~
喊又係我錯~
我都吾知係乜~
所以做乜都係我錯~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
我依家鄭重同吳小姐道歉~
sorry~呢一切都係我錯~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
我吾想再諗任何野~
反定我做乜都係錯~
倒不如自己一個好過~
朋友我令你失望啦~
我真係吾想再煩落去啦~