今日特別上課日~
d堂話咁快就上完囉~
又要專題研習~
小美又吾開心~
唉.........
放學打排球and打羽毛球~
由於同勁人【包括丫妹】打排球吾會有球接~
所以自動行開~
去左打羽毛球~
同Eabby~Vivian~Derby~過高人【即係吾知乜乜強】
對打~
好好玩~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
點解我要成日問點解啊???
今日去睇丫妹打排球~
佢好勁啊~
當然係贏左啦~
之後同丫妹~Vivian~Eabby~班班~小美~2寶~去打排球~
再去食飯~
班班同2寶話要返屋企喎~
最未得返幾個人~
落雨都打排球~
最後各自走佬~
~~~~~~~~~~~~~~~~~
點解人會吾開心架???