今日真係好火~
明明吾係講佢~
都要話到我好似講緊佢~
原來想爆粗都吾得ge~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
我由呢一刻開始~
憎死你~
吾識咪吾識囉~
洗吾洗咁啊~
你有冇諗過我ge感受啊~
你識發火我都識架~
真係好想同你講~
我吾想同你xxx~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
衝動只會給我留下遺憾~
好吾開心啊~
好憎某某人啊~
成日係度爭出頭~
好克人憎啊~
今日叫左2某某人吾好理3某某人~
但佢吾理我~
所以我有少少unhappy~
放學練琴~
個老師變得勁溫柔~(有少少野)
Vivian~Nicky等我放學~
之後去左DT室休息~
放學係度狂講是非~
想知講乜~講打999~24小時等你打來~包你打得通~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
好多日啦~4、5、6、7…某某人都冇理我啦~
你是否忘記了我?
點解D人要貪新忘舊啊???