| vickyhappy : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2009 年 5 月 8 日 星期五  |
| 2009-05-08 |
分類: 未分類 |
今日吾記得帶琴譜同埋琴竹~
真係激死我啦~
實比大波cheung罵死~
唉.....
今日有體育堂~打排球比賽~
我終於打到一球啦~
企左係度吾知做乜~
無啦啦比人叫出去打~
我又吾識打排球~仲要係打比賽喎~
打個時見到妹妹係上邊睇我地打排球~
小美大叫佢ge名~
整到佢成個面紅晒~
又被老師捉~
佢真係慘慘慘.....
英文默書冇溫到~
默得好差~
test更加吾識~
唉..........
為何我ge生活係咁吾精彩架~
|
2009 年 5 月 5 日 星期二  |
| 2009-05-05 |
分類: 未分類 |
今日有人講我痴痴哋~
佢咁好人又吾見佢講埋我傻傻哋∼
唉.........
聽到一個吾好消息∼
有個朋友做左一點吾應該做ge野∼
我真係好擔心佢∼
以前佢係幾好啊∼
好想佢回返以前ge佢∼
永遠支持你∼請不要令我再次失望∼
你無論吾開心定開心∼你都可以搵我∼
愿你happy every day∼ |
2009 年 5 月 4 日 星期一  |
| 2009-05-04 |
分類: 未分類 |
今日好早起左身~
係度睇電視~
Eabby~Vivian來左我樓下打排球~
Eabby送左銀包同咪筆比我~
而Vivian送左個蛋糕比我食~
咁大ge蛋糕3個人食~
唉......
之後去左Vivian屋企樓下打羽毛球~
蕉蕉都有來~
四個係度對打~
最後去左食煎釀三寶~
食緊個時~見到老鼠~
真係赫到我大叫~
不過後未我仲叫老鼠過來~
可惜佢聽吾明我講乜~
呢一日就係咁啦~ |
|
|
|