今日測普通話~
我實考得超吾好啦~
超多冇寫到~
中文堂我超好運~
吾晒說話~
不過聽日第一個就係我啦~
同我玩嬲~
你地實輸比我啦~
今日係洗手間佢同我say hi~
真係好內冇聽過佢把聲啦~
朋友呢樣野~真係搞吾明~
筠筠豬今日教我講粗口~
(你丫媽ge仔~係咸濕仔~汁左2蚊街~就去叫雞~叫得吾自在~........)
仲有一句吾記得左~
大家記住今日筠筠豬所教ge粗口啦~
今日原本諗住放學後同丫心去打排球~
但後來心情吾係幾好~
加上又落雨~
所以冇去到~
唉....
調左位之後~
我都估死友誼會變架啦~
只不過冇諗過咁快姐~
今日睇到一個留言~
我都吾知自己想點~
雖然我好掛住佢~
但我一諗起之前ge事~
我已經好難去接受佢~
其實我想同你好返~但好難開口~
今日勁眼訓~
數學堂又係係度計數~
中文堂被人罵咗成堂~
勁多人冇作歌詞~
之後老師係度介紹d書~
問我哋作吾作到好似佢咁ge文章~
得我一個係度搖頭~
之後佢勁大聲話我作到喎~
我o晒囉~
上ART勁開心~
又係度偷食糖∼
之後最未兩堂調位∼
同Eabby分開咗∼
希望友誼吾會變啦∼