| vickyhappy : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2009 年 2 月 25 日 星期三  |
| 2009-02-25 |
分類: 未分類 |
琴日陸運會結束咗啦~
我跑4x100輸咗~
我追吾到啊~
不過都有第二~
有時見到佢好想同佢傾解~
但諗起一d野~
心就好吾舒服~
吾知點算~
呢幾日都吾係好開心~
太多野發生啦~
我好開心~
Tina永遠都係我身邊支持我~
我同佢吾同學校~
但友誼都冇變到~
反而係自己間學校~
同朋友隔住一個班房~
友誼變晒~
我好羨慕笨同餅ge友誼啊∼
|
2009 年 2 月 23 日 星期一  |
| 2009-02-23 |
分類: 未分類 |
今日超吾開心~
明明第一啦~
但因為我令到成隊輸~
我明明冇切錯線~
d人都吾知點睇ge~
眼花就帶眼鏡啦~
好吾開心~
好朋友都冇撐我~
寧願冇好朋友~ |
2009 年 2 月 22 日 星期日  |
| 2009-02-22 |
分類: 未分類 |
今日節目好豐富~
首先去咗亞洲國際博物館~
睇迪士尼冰上世界公主的夢想~
超好睇~
之後同Eabby,小美,去跑步~
韵韵病咗~
希望佢早日康復~
有時我覺得我身邊d人吾係好中意~
好心佢哋啦~
憎我咪出聲囉~
吾晒係我背後講我啦~
最憎d人明明冇得罪佢又憎我~
好希望生存係另一個世界度~
得我一個人最好不過~
冇晒煩惱~我吾知幾享受~ |
|
|
|