今日要返學校~
我同蕉蕉去到大圍火車站時~
比Vivian罵左一陣~
唉.....
遲少少都比佢罵~
吾知佢男朋友遲少少會點呢~
至少比佢用菜刀殺死~
我地去左m記食午餐~
今日係我傷心日~
為左鼓勵自己~
我自己買左一塊蛋糕比自己食~
去到紅磡個時~勁悶~
不過走個時~我係度偷影~
矮子杜勁樣衰~
miss wong勁型~
之後回屋企~
點知Vivian~Eabby~Cherry~蕉蕉話來我屋企喎∼
係樓下ge公園打排球∼
我真係有少少吾中意∼
不過算....
我返到屋企同我屋企人講左吾準出街∼
費事撞到∼
打排球好開心∼吾錯...吾錯....∼
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
傷心日到啦∼又要老啦∼
可能成排牙都會冇啦∼
真係......
|