今日d堂好無聊~
音樂考樂器~
我呢d冇乜才華ge人~
一睇就知吾識啦~
放學去左m仔食野~
之後去左KFC溫書~
溫下溫下~
訓著左~
其實根本就吾想溫~^^
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
有D人入左來又吾留CM~
超濺格~
吾留CM就吾好來啦~
好嬲啊...............
有d人叫佢幫下手~
點知佢係幫一半吾幫一半~
好想打死佢啊~
佢仲係度以為自己好串咁~
其實你一d都吾串架~
咪以為我驚你~
我實見你一次罵你一次~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
點解我電腦咁屎架???
今日同Vivian~婷~Eabby~
去左圖書館溫書~
去到得個玩~
溫左一個鐘度~
就去m記食野~
最後同Vivian一齊返屋企~
我地係公園傾左一陣計~
係度傾少女心事~
之後返屋企囉~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
點解人要溫書???