今日8:30就起左身,屋企已經冇哂人!=.=
之後一邊Msn,一邊溫書,2:30去左補習,
好多野做!聽日要背中史、history同Geog呀!有D覺得辛苦!
之後補到5:30放,5:50先返到屋企,之後食飯、沖涼!
好悶呀!一陣間就溫書啦!唉!咁就過左一日!
(今日遍日記好少野!=.=)
9月23日 6:50p.m.