TAG by 《"*﹍灰姑娘• ̄|》
規則:
列出自己5個既特徵
然後列出TaG你個人既特徵x5
最後TaG 8個人,,如列出佢地既一個特徵
ViCkY 5 個既特徵:
1)成績好差~~
2)好多個老婆!!>3<hehe 「老婆!禾艾梨!」
3)好錫朋友!(好似好自大咁!hehe!)
4)俾人話我o係MSN同學校係2個唔同既人!=.= (真係咩!?)
5)有時講D野不設實際!(自己覺得!!)
TaG我既人(灰姑娘):
1)愛情經驗好似好豐富!(哈哈!睇到唔好話我!我真係覺得係!)
2)好努力讀書!
3)成日做哂d功課!(因為成日問佢借黎抄!>.<)
4)好樂觀!
5)好鍾意笑!
阿婆:e排好鍾意講鬼故,每次都嚇唔到我!(SOR呀!但我真係唔驚!=.=)
小惠:好勤力讀書!成日都做齊哂d功課!好乖!
羅曼:好靚女!個樣好成熟、高貴!
賴賴:好好笑!讀書好勁!
Hedy:成日俾我叫做dyhe!哈哈!
|