而二日,當值真係好悶,冇物野做,坐足成日悶都悶死啦,從讀d人,少之又少,5B可能好小人,加上冇靚仔,咁都好D,但我琴日知道佢升唔到上中六,唔知點解我好膽心佢,聽人咃廣佢好似重讀中五,我真係好唔想見到佢,我中三個年真係好辛苦,我成日同自己廣你所有野唔關我事,你死你事,但我一聽到你D野,我都好膽心,都唔知點解,我盡量避免去聽你D野,我真係好想完全忘記你,你有你生活,我有我生活,唔好咩,下年撞口撞面都好.......總之每次見到你我真係好唔HAPPY,可能我太在意你啦,之前我為你喊得太多,自己依家覺得好傻,我決定鍾意柑柑呀,以後我希望自已當你透明,用心去愛柑柑依個永遠唔會令我失望,傷心嫁好人,^^
|