琴日聽左一首歌勁有FEEL,係劇場板,廣一對情侶好好,個男仔問個女仔,如果
我變左地中海嫁男人,你重要唔要我,個女仔答:「要」個男仔話就算我變左地
中海,我都會咁愛你,有一日,個女仔好傷心問第三者係邊個,個男仔好絕咁同佢
廣:「愛情就係賭注,你玩唔起就唔好玩,我對你咁內物都厭啦!」個女仔話:「就
算你厭我物野唔好,我都會去改,但今日決定放棄.」過左一段時間,原來個男仔一
直有病,到個時個女仔知道原來個男仔唔想佢傷心,但太遲啦!個男仔死左,佢話:「
如果下世再同你一齊,我一定會最愛你」
我知道有d嘢失去左冇得再返轉頭,佢只不過廣大話唔想你傷心,原來佢好鍚你嫁,比我
學會所有野要去珍惜,失去左只有自己最錯,當日自已冇用心去珍惜,我唔會再咁,去珍惜
所有野,我唔想後悔.........
|