而排覺得自己好有問題,自從冇左一個人之後,日日都好鬼無聊,一係就出街,一係係屋企發夢,
從未試過咁悶,天氣又熱喎,有時我令原係屋企開冷氣,玩電腦好過,我以前係訓12個鐘嫁,而家
訓7個鐘就夠啦!以前人地個個話我係懶豬,而家嫁我完全變曬,到依家,我有D想去做暑期工,可以
解悶,又可以識FD,但太遲啦,重有邊度請人啊!又要補課,唔可以成日請假嫁,下!!!算把啦!!!!都係
發夢好啦~~~~我諗清楚,我終於放低左佢,而家開心左好多,唔洗好似以前感日日發皮氣,唔知
中五D新同學點呢?我而家只想自己一個,唔想為愛情而煩,星期日好似有人約我去海灘BBQ喎,
而我都唔記得左而件事我唔去係因為超熱,重要BBQ熱到暈到此,咪啦!!!雀巢先生都同我一齊
唔去,所以大家都唔好去啦,陣間又要睇阿笨與阿占,但我要出街冇得睇......鳴鳴鳴,唔制啊!!!!!!
重要食D熱氣嫁KFC,我想唔去都唔得,慘慘慘,我比面你地,我去,哼..........
|