今日唔洗返學,應該好開心,放咗四日假,日日12:00幾先瞓,成11:00先起身,
已經精神曬,病咗幾日都幾慘,憎死傷風呀,而家之不過好D炸,咳到咳死我,考
試冇得出街,到星期四我考完旅遊去唱K,好嘢,唔洗再日日係屋企冇所事事,
唔洗再悶,YEAH*●*考完之後,我要睇“新紮師妹3”,祖欣要陪我睇.