今日好悶呀!!!!!!我see完tv..
就同<<張少勤>>傾到see<<天國.....>>啦!
就冇傾!!!!我又要陪佢去做負離子啦!!!!!!!
之後....<<杜振潟>>就打黎問我係唔係約好左人去睇冰...
我話冇!!因為d人唔知去哂邊!!!
so!我諗今日都去唔成啦!!!!
之後<<張兆芝>>問返唔返學校交飯單..
但我仲未去7-1交錢!
so..就冇去!!!!
之後問<<idy>>聽日點..
佢問我地去唔去!!!
<<xav>>話唔去! 因為冇人教我地...
so..我就叫<<xav>>聽日陪我去買作業啦!!!
之後..我就話不如去埋旺角..
佢話好!!!!而我又要買袋!!!so.就去啦!!
但我買唔起名牌果d!!
之後..<<xav>>同我講左d野!!
我覺得好岩...
so..我唔諗住買有牌子果d啦!!!
跟住..仲同<<xav>>傾...
我地講返<<tippi>>果d野!
好好笑呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<<tippi>>好傻呀!!!!
等佢返黎...我一定日日揾佢陪我去打波!!!
而我要努力呀!!!
<<Thx Elvex>>..ge成員...
大家一定要努力呀!!!
我好想有一套鼓呀!!!!!!!
只要我努力就可以嫁啦!!!
|