◤Victoria ge diary!◢ ◤Victoria 之 home!◢ ◤維多利亞◢

◤The.Elvex will be rock on!◢ ◤The.Elvex guys gonne rock you up now!◢ ◤RoCk....rOcK....BanD!!!!!!!◢ ╳The.Elvex ╳

victoria04
暱稱: victoria
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
go to school travell...
陸運會!!!!ge最後一日...
陸運會!!!!
去左!
.............
文章分類
全部 (202)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 202
留言總數: 3
今日人氣: 0
累積人氣: 1358
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 4 日  星期五   晴天


悶呀...但幾好!!! 分類: 未分類

今日好悶呀!!!!!!我see完tv..

就同<<張少勤>>傾到see<<天國.....>>啦!

就冇傾!!!!我又要陪佢去做負離子啦!!!!!!!

之後....<<杜振潟>>就打黎問我係唔係約好左人去睇冰...

我話冇!!因為d人唔知去哂邊!!!

so!我諗今日都去唔成啦!!!!

之後<<張兆芝>>問返唔返學校交飯單..

但我仲未去7-1交錢!

so..就冇去!!!!

之後問<<idy>>聽日點..

佢問我地去唔去!!!

<<xav>>話唔去! 因為冇人教我地...

so..我就叫<<xav>>聽日陪我去買作業啦!!!

之後..我就話不如去埋旺角..

佢話好!!!!而我又要買袋!!!so.就去啦!!

但我買唔起名牌果d!!

之後..<<xav>>同我講左d野!!

我覺得好岩...

so..我唔諗住買有牌子果d啦!!!

跟住..仲同<<xav>>傾...

我地講返<<tippi>>果d野!

好好笑呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

<<tippi>>好傻呀!!!!

等佢返黎...我一定日日揾佢陪我去打波!!!

而我要努力呀!!!

<<Thx Elvex>>..ge成員...

大家一定要努力呀!!!

我好想有一套鼓呀!!!!!!!

只要我努力就可以嫁啦!!!