今日我好早起身..去左沙田學鼓!!!
我地一去到!!果d人仲未到!
so..我地就玩住先啦!!
玩玩吓有個人入左黎..就一齊玩啦!!!
之後佢仲佔左我ge鼓黎玩啦!
但果個鼓唔係我ge!但我想玩!
之後..我地等左好久...
so.就走左啦!之後..去左東涌行左一陣..
又坐車去太古...玩好一陣..
仲買左好多band ge野!
好happy!!!d結他好平呀!
但我要買鼓ge話..就好貴啦!!!
之後就返左home啦!!!
我就see <<白袍之戀>>啦!!
好感動呀!我仲用左8張紙巾..
沒眼淚..好感動呀!
d結局好慘呀!!!
郭品超好型呀!!!i love you!!
之後我仲知左d野!好傷心呀!!!
why會咁????算啦!別理啦!!
|