◤Victoria ge diary!◢ ◤Victoria 之 home!◢ ◤維多利亞◢
◤The.Elvex will be rock on!◢ ◤The.Elvex guys gonne rock you up now!◢ ◤RoCk....rOcK....BanD!!!!!!!◢ ╳The.Elvex ╳
今日..我好早就比啊爸叫醒左去飲茶.. 我就去左飲茶啦!!! 之後我就去做負離子啦! 做個幾個鐘..悶呀!整到我d頭好hot... so..就好hot啦!!!我整完個頭.. 就返home整野...返hk啦!!! 我又<<答>>左好多個鍾車呀.. 因為大塞車....返到hk..就eat飯啦!!!! 之後就玩電腦..好久冇玩啦!!! so..今晚一定要玩到足... 我一on..佢add我呀!!!好happy!!!!!