◤Victoria ge diary!◢ ◤Victoria 之 home!◢ ◤維多利亞◢
◤The.Elvex will be rock on!◢ ◤The.Elvex guys gonne rock you up now!◢ ◤RoCk....rOcK....BanD!!!!!!!◢ ╳The.Elvex ╳
我今日返左大陸!!!好早就比啊爸叫醒左啦!! 之後就去<<答>>118啦!!! 再<<答>>火車!!返到深圳!!再<<答>. 巴士返到平海....再坐小巴去到路口! 再等表哥黎路口等我地!再坐自已車.. 終於返到我ge大陸啦!!! 我係從早上7點..<<答>>車<<答>>到12點!!!好慘呀!!!!!!!!!! 我返到去!!好熱.... 我見到個個都變左好多! 包括..我d fd!!!之後.. 我就同D BB玩左一陣! 我d fd就叫我去玩啦!!!我就去左!! 到左夜晚..我就返home洗 白白.. 洗完又去左玩!!玩到好夜.. 就同d fd去我home..訓....but...今日太熱啦!!!