今日!!!我去左換身份證呀!我去到!!!!
果個唔知咩人!!我覺得我有一張影得好靚ge..
但佢話唔比wo!!!話我d頭髮整到隻眼...
主任唔比wo!!!!但我d頭髮都冇整到隻眼...
唉...好灰....換完..
就返home..上車時..我打比一個人..
係佢之前話同我一齊去囉身份證ge!!!
我就打比佢啦!問佢遲d一唔一齊去囉啦!!!
點知佢答唔知wo!!果時好嬲!!!!
返到home...
同人傾電話..果個人好好人呀! 佢話陪我去!!!!
之後佢打比我!!!以前我like ge人!!!!
佢好久冇打比我啦!!!!我好happy呀!!!
之後再同別的一個人傾到4點..好happy呀!!!!
希望日 日也可以啦!!!!!
|